irritante trojaanse knol!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceegee

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Hai,

Ik heb een nieuwe pc, waar ik gisteren wat schoonheidsfoutjes heb uitgehaald.
Echter: er is een trojaans paard dat steeds terugkomt bij de avg scan.
Naam: Trojan. Agent. Generic2 YTG
Geprbeerd te verhelpen via spybot en adaware, systeemherstel uit- en aanzetten, lukt niet.
Gisteren is mijn hjtlog nagekeken op de ASO en die was schoon.
Via AVG zet ik hem in de vault, maar zoals het een paard betaamt springt ie daar weer uit.
Wat is hier aan de knikker?:shocked:

Zoals ik daar kan zien wordt er nog aan gewerkt, dus even geduld nog. Maar als ik Google op wbsys.dll dan zie ik dat dat iets is wat WindowBlinds gebruikt, iets illegaals gedownload misschien? Maar zoals eerder gezegd, wacht even de verdere hulp af in die topic elders.

Nod32 is heel goed. Ik raad AVG zelf echter af, omdat hij niet alle virussen tegenhoud. Om het Trojaans paard weg te halen kun je op Internet ook programma's vinden die dit voor jou doen, maar dan moet je even googelen.

Succes :thumb: :thumb:

Nod32 is heel goed. Ik raad AVG zelf echter af, omdat hij niet alle virussen tegenhoud. Om het Trojaans paard weg te halen kun je op Internet ook programma's vinden die dit voor jou doen, maar dan moet je even googelen.

Succes :thumb: :thumb:

Neem aan dat je weet waar je het over hebt???
En om via G...... die progjes te gebruiken is vragen om moeilijkheden,in de progjes die ernaar linken zit Spyware in!!!!!!!

Nod32 is goed,en AVG is goed zowel gratis als betaald.

:D ja dat is wel waar, maar je moet wel ergens mee beginnen.

Als je Nod 32 de trial download is hij 30 dagen geldig. Daarna download je hem gewoon weer. :D

:D ja dat is wel waar, maar je moet wel ergens mee beginnen.

Als je Nod 32 de trial download is hij 30 dagen geldig. Daarna download je hem gewoon weer. :D
Je begrijpt dat wij, Helpmij.nl als reseller van NOD32 daar niet blij mee zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan