pc niet meer bestuurbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hallo,
Mijn buren hebben een Dell dimension met XP media (± 4maanden oud).
Vandaag is er een iPod Shuffle aangesloten, is er muziek van de pc naar de speler gebracht en is iTunes gedownload en geupdated. Na de update was de muisaanwijzer verdwenen. Bij een reboot komt de mededeling: "keyboard failure" en is er geen bediening meer mogelijk van de pc, noch de muis, noch het toetsenbord. Alle batterijen zijn vervangen.
Muis en toetsenbord staan draadloos via een basisstation dmv een usb stekker in verbinding met de pc. Na het opstarten en bij ctrl alt+del komt de mededeling dat er een usb apparaat niet herkent wordt. Ook het plaatsen van een andere usb muis gaf geen soelaas. Helaas niet de beschikking over een usb toestsenbord en de pc kent geen ps/2 aansluiting.
Omdat niets werkt kan ik niet in het BIOS komen en ook niet bij apparaatbeheer.

Wie weet het?
Alvast bedankt,
snelsnel.

ctrl alt+del werkt wel? dan kan je ook met de daarvoor bestemde toets in de Bios komen

Nee, alleen het bericht over niet herkent usb apparaat verschijnt dan op het scherm. Verder doet deze combinatie niets, hij sluit dus de pc ook niet af.

snelsnel.

Ga eens naar Apparaatbeheer of er daar een onbekende bij staat,zo ja vervijder die dan

Ik zou best willen maar... zonder muis en toetsenbord heb ik geen idee hoe ik daar moet komen.

Oeps, daar gaat m'n reputatie als handige buur.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

snelsnel

Oeps, daar gaat m'n reputatie als handige buur.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

snelsnel

Dat maak niet uit ,gebeurdt mij ook wel eens.

Maar gaan rommelen in iets wat nog in garantie zit ,is dommer:p

Bedankt Bandit,
De buur krijgt na een telefoontje van 3 uur met de helpdesk van Dell een nieuw moederbord. "Ligt aan de installatie van de iPod" zeggen ze. Beetje raar, denk ik, maar vooruit als het maar wordt opgelost.

Groeten,
snelsnel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan