internet versie 6.0 !! verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleforce

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
software probleem of gehijacked ?

Ik heb het idee dat mijn int.expl. en outlook expr.(versie 6)
zijn gecorrupteerd.
Bij de installation of de nieuwe versie 7 werden niet alle functie
goed overgenomen of vervangen. ( dubbele inbelvensters etc)
Des-installatie van versie 7 verliep probleemloos.
Des-installatie versie 6 was echter onmogelijk, omdat daar iemand anders
of een ander programma het tevens ingebruik hadden.
Maar er was nieumand anders noch een ander programma actief.
Versie 6 kwam niet voor in de programma lijst, noch in de lijst van
software in het configuratie scherm.
Wel kwamen explores en outlook express voor in de programma files,
maar verwijdering daaruit was dus niet mogelijk.
Toch wil ik versie 6 eerst kwijt voordat ik mijn gedownlaadde versie 7 installeer.
Beschermingsprogramma´s actief:
avast (In Januari trojan horse, maar de andere programma´s hadden niets gevonden.)
ad-aware
spybot-search & destroy
windows defender
Wat te doen?

Eagtleforce

internet explorer 6 verwijderen

Joso,
Bedankt voor het advies.
Hebben IEFixv1.6 gedownload
en unzipped.~
Maar installatie lukt niet
" runtime error 429
activeX coponent can´t create objecdt "
Ik werk mek windows XP home edition
Wat nu?

eagleforce

Of via de IE.INF file, in de map windows\inf, IE herinstalleren, met de rechtermuistoets op het bestand, en voor installeren kiezen, met de XP cd in de drive, en verwijzen naar iexplorer.ex_, in de i386 map, op die cd, mocht het d versie 6 zijn, dus geen SP2 cd, dan kun je die met IE SP1 weer updaten.

explorer versie 6.0 verwijderen

Antwoord aan Lange Pier,

Was voor mij amateur wel effe zoeken, maar uiteindelijk vonden we alles en vulden we alles correct in. Alleen "setup up" kon het bestand niet copieëren en dat schermpje was bijna niet te verwijderen. Dus er zit kennelijk iets lelijk fout.
Bedankt in ieder geval.

Eagleforce

Download IE7 en sla het bestand op, dus niet Uitvoeren in downloadvenster. Als IE6 het altijd normaal gedaan hebben, dubbelklik dan op het gedownloade bestand. Laat alles gebeuren zoals het gebeurt. Dat is, updates voor IE7 downloaden, programma voor schadelijke software uitvoeren, de hele gang van de installer afwachten. Uiteindelijk het verzoek om de PC te herstarten. Kijk nu hoe IE7 draait.

Boeing 737,
Dat is nu the point, versie 6 draaide niet geheel goed. (o.a) kon ik geen werkende internet verbinding met mijn provider tot stand brengen. Dus eerst de versie 6.0 repareren.
Heb tweede advies van Jozo opgevolg en microsoft download etc uitgevoerd met succes.
Vervolgens was het nu mogelijk iefix te draaien. ....maar nu ook tijdens deze run het advies dat ieplorer ex._ niet gecopieerd kon worden. Iefix werd wel verder normaal afgewerkt.
Toen zelf de map 1386 op de CD van windowsXP sp2 opgezocht en die gecopieerd naar map 1386 op de harde schijf. Dat verliep vlekkeloos. Of het zin heeft gehad moet ik vandaag afwachten.
Versie 7 zit al op de harde schijf maar is dus nog niet geinstalleerd.
Dat is het van hier,
Eagleforce.

Boeing 737,
Dat is nu the point, versie 6 draaide niet geheel goed. (o.a) kon ik geen werkende internet verbinding met mijn provider tot stand brengen.
Dat heeft in principe niets met IE6 of IE7 te maken, maar met je Netwerkverbindingen. Dus daar eerst naar kijken. Heb je al gekeken naar Eigenschappen van je LAN-verbinding? Op Herstellen geklikt? Heb je in IE6 de LAN-verbinding opgegeven?

Nog even geen installatie van ie versie 7 en nog geen nalopen van Lan verbindingen.
Wilde dus oorspronkelijk ie versie 6 verwijderen. Dat werd mij afgeraden.
Vervolgens iefix gedraaid
Maar hierbij kon ie versie 6 niet her-installeerd worden.Ook via de methode van " Lange Pier" lukte dat niet.
Moet ik dat dan maar pikken?
Maar voor mij komt dit als niet normaal voor en zeg ik er zit iets niet goed en dus wil ik versie 7 nog niet installeren
Eagleforce

IE6 dé-installeren kan gewoon niet, dan moet je Windows XP dé-installeren.

Wat bedoel je met dubbele inbelvensters? Dat zijn geen onderdelen van IE en OE, die maken alleen maar gebruik van je Internetverbinding.

Hoe ben jij met het Internet verbonden? Heb je een kabelmodem, een ADSL-modem, of een Telefoon- of ISDN-modem?

Behalve die dubbele inbelvensters, wat zijn dan de andere fouten in IE6?

Microsoft heeft een uitgebreide toelichting gegeven op het herstellen van IE en OE. Begin in ieder geval met sfc /scannow.

Laatst bewerkt:
ieplorer versie 6 verwijderen.

goeie morgen, Boeing 737

Heb even vluchtig de Microsoft site bekeken en bij mijn favorieten gezet.
Heel mooi maar voor mij glad ijs.
Wat heb ik voor verbinding. Goeie vraag, ik heb een draadlose mobiele telefoon verbinding.
het is een lang verhaal en dat lijkt mij niet hier de juiste plaats om te vermelden.
Mag ik je een persoonlijk bericht sturen?
eagleforce.

De bedoeling in een forum is alle vragen en antwoorden in het forum af te handelen. Meelezers, nu en in de toekomst met een vergelijkbaar probleem, kunnen dan misschien hun probleem ook oplossen. Maar wat is er aan de hand dat je niet gewoon kunt antwoorden?

verwijderen van ieplorer versie 6

BOEING 737,

kijken of we een lang verhaal kort kunnen houden.
Ik heb dus een zg USB modem verbinding.
INstaleren van dit programma gaf destijds veel problemen.
Ik woon in een zg witspot Geen asdl en zwaksignaal voor deze mobilophone verbinding.
Het modem wordt met een kort USB kabeltje verbonden en werkte perfect in de stad zelf
(uitgepobeerd via een computerzaak)
Thuis ging de vlieger niet op. Aansluiting met een langekabel met twee aansluitingen voor USB poorten lukte wel (Mijn komputer is van 2005 en werd gebouwd door Medion AG)
Wanneer ik verbonden ben met het internet is er altijd kort na het contact een "black out" maar verdert werkt de verbinding goed maar langzaam inplaats van 3.5 G krijg ik een zg 2 G verbinding met een zg overdracht van 236 bps maar dat haal ik in werkelijk geheel niet.
Ik heb op de webmail van de server een acoount.
Ik heb met hun hulp (Technici van de server) een zelfde account geopend in outlook express ( met het zelfde e-maail adres en wachtwoord.
Dit lukt niet
Postverzenden geeft de volgende foutmelding:
Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is casa.tarii.do.olival@kanguru.pt. Onderwerp 'test', Account: 'pop.kanguru.pt', Server: 'mail.kanguru.pt', Protocol: SMTP, Reactie van server: '530 authentication needed', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 530, Foutnummer: 0x800CCC78"
Een keer kwamen we er wel door heenmaar en konden we post binnen halen ,
maar verzenden is niet mogelijk.
Ik heb geen andere mailadressen of accounts .
Het is dus een communicatie stoornis tussen mijn computer en de server.mogelijk door het zwakke signaal of wat ook. Maar omdat er dan weer dit voor viel en dan weer dat en er ook plost door avast een trojan horse melding kwam en versie 7 ook niet goed geinstalleerd werd (inmiddels weer verwiderd) ging ik denken dat het toch wel in mijn computer zat.
Dat was een lang verhaal.
Eagleforce

Ik begrijp dat je in Portugal woont? Ik begrijp ook je problemen heel goed, maar je zult toch moeten beginnen met het heel goed controleren van je verbinding met je Internet Service Provider (ISP) en dat is Kanguru neem ik aan? In de Helpfile van Outlook Express staat het volgende bij het niet kunnen ontvangen of verzenden van e-mail:

De e-mailaccountinstellingen controleren

Klik in het menu Extra op Accounts.
Selecteer uw e-mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen.
Vergelijk de instellingen op de tabbladen Servers, Verbinding en Geavanceerd met de instellingen die u van uw internetprovider hebt gekregen.

Als alle instellingen gelijk zijn, neemt u contact op met uw internetprovider om te verifiëren of de instellingen juist zijn en of de servers van de provider wel naar behoren werken.

Controleer ook of de server van de provider wel PPP-, SMTP- en POP3- of IMAP-protocollen ondersteunt.

Vooral de SMTP-functie (voor jou het verzenden van e-mail) is in het buitenland niet zondermeer beschikbaar, zeker niet bij GSM-verkeer. Vaak moet je daarvoor bij je provider een soort aanvulling op je gewone abonnement aanvragen.

verwijderen van iexplorer versie 6

B Boeing 737

Je conclusies zijn correct.
Je advies is door drie technici van de provider en uiteindelijk een portugese IT man achter mijn computer uitgebreid na gegaan, maar niets hielp.
Eenmaal zoals ik eerder zei lukte het om mail binnen te krijgen. Maar achteraf was dat feitelijk ook heel vreemd, want het was post gestuurd naar mijn clix adres en niet met een kanguru adres.
Hoe dan ook na aldat "nageloop" kwamen de heren tot de conclusie dat het toch aan het zwakke signaal moest liggen.
Ik heb zo mijn twijfels . Want de software van mijn oude provider (die ik dus momenteel alleen nog gebruik via webmail op hun site) is heel moeilijk van je computer aftekrijgen. Vrienden van mij hier hebben dat ook ervaren.
Maar goed ik zal het overmorgten nog eens allemaal na lopen eventuieel per e-mail aan kanguru apoie de cliente ter verificatie toezenden en in mijn computer naar verborgen bestanden van clix zoeken

Wordt vervbolgt, w2e geven het nog niet op
groetjes Eagleforce.

Wat ik me nog bedacht: is de provider van je Internet-verbinding dezelfde als degene voor je GSM-mobiel telefoonabonnement? Zo niet, informeer dan ook nog bij die GSM-provider hoe het zit met je verbinding naar de POP3-server (waar je je email ophaalt) en je verbinding naar de SMTP-server (waar je je email moet verzenden).

En het klinkt simpel, maar soms zien we het simpele over het hoofd: heb je de zaken gecontroleerd die ik mijn vorige reactie had vermeld?
Haal in Outlook Express, bij Extra, Accounts, ook alle e-mailaccounts weg die je nu niet gebruikt, dus ook van een vorige ISP.

Laatst bewerkt:

Aan Boeing 737,
De provider van de internet verbinding is Kanguru.
Mijn gsm is met TMN
Het USB modem van Kanguru heeft een software programma dat geladen wordt bij de eerste aansluiting . Verder moet je er een simmetje van Kanguru ( Optimus ) inplaatsen met je code. Dus precies zoals bij een mobielje
Je kan dus zeggen het doosje ( 5x10) dat je krijgt fungeert als CD met de software,
als telefoon modem en als mobieltje.
Ik bel dus met het simmetje van Optimus direct naar de afdeling Kanguru.
En TMN heeft hier dus niets mee te maken .
Eerder had ik meen ik al vermeld dat ik alle andere accounts die ik vroeger had heb verwijderd, ook heb ik gisteren naar resten van clix gezocht en ook die verwijderd.
Maar het veranderd niets aan de zaak.
Het enige wat ik natuurlijk wel heb is mijn oude e-mail adres bij clix. ( maar geen account meer in iexplorer of outlook express) Dat e-mail adres moet ik natuurlijk voorlopig houden want anders kan ik helemaal geen mailtjes ontvangen en verzenden via hun webmail.
Maar op mijn computer komt dat niet voor.
Daar heb ik alleen maar het kanguru adres. En dat wordt door de server niet geaccepteerd
terwaijl het ook op hun webmail-site gebruikt wordt om toegang te krijgen in mijn mailbox daar ( er zit voorlopig niets in.)
Hier nogmaals de foutmelding die ik steeds krijg:

" Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is casa.tarii.do.olival@kanguru.pt. Onderwerp 'test', Account: 'pop.kanguru.pt', Server: 'mail.kanguru.pt', Protocol: SMTP, Reactie van server: '530 authentication needed', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 530, Foutnummer: 0x800CCC78"

Ik denk dat ik contact moet maken met de server en hem vragen wat dat betekend 530 autherntication needed en wat betekend dat foutnummer aan het ende.
vg, Eagleforce.

Aan Boeing 737,
De provider van de internet verbinding is Kanguru.
Mijn gsm is met TMN
Het USB modem van Kanguru heeft een software programma dat geladen wordt bij de eerste aansluiting . Verder moet je er een simmetje van Kanguru ( Optimus ) inplaatsen met je code. Dus precies zoals bij een mobielje
Je kan dus zeggen het doosje ( 5x10) dat je krijgt fungeert als CD met de software,
als telefoon modem en als mobieltje.
Ik bel dus met het simmetje van Optimus direct naar de afdeling Kanguru.
En TMN heeft hier dus niets mee te maken .
Eerder had ik meen ik al vermeld dat ik alle andere accounts die ik vroeger had heb verwijderd, ook heb ik gisteren naar resten van clix gezocht en ook die verwijderd.
Maar het veranderd niets aan de zaak.
Het enige wat ik natuurlijk wel heb is mijn oude e-mail adres bij clix. ( maar geen account meer in iexplorer of outlook express) Dat e-mail adres moet ik natuurlijk voorlopig houden want anders kan ik helemaal geen mailtjes ontvangen en verzenden via hun webmail.
Maar op mijn computer komt dat niet voor.
Daar heb ik alleen maar het kanguru adres. En dat wordt door de server niet geaccepteerd
terwaijl het ook op hun webmail-site gebruikt wordt om toegang te krijgen in mijn mailbox daar ( er zit voorlopig niets in.)
Hier nogmaals de foutmelding die ik steeds krijg:

" Kan het bericht niet verzenden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is "casa.tarii.do.olival@kanguru.pt. Onderwerp 'test', Account: 'pop.kanguru.pt', Server: 'mail.kanguru.pt', Protocol: SMTP, Reactie van server: '530 authentication needed', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 530, Foutnummer: 0x800CCC78"

Ik denk dat ik contact moet maken met de server en hem vragen wat dat betekend 530 autherntication needed en wat betekend dat foutnummer aan het ende.
vg, Eagleforce.

De mailserver die door Kanguru wordt beheerd weigerde jouw test-email omdat er kennelijk een Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie of voor de SMTP-server verificatie vereist is. Tenminste, zo lijkt het. Kanguru kan hierover misschien het verlossende woord spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan