Fifa 2007 online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mixsome

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Hallo,
Ik heb een probleem met Fifa 2007 online voor de pc.Als ik de online optie opstart word ik teruggestuurd naar mijn desktop.Als ik het spel gewoon speel heb ik geen enkel probleem.Bij vorige edities heb ik ook niet zulke problemen gehad. Ik maak gebruik van XP pro met sp 2.Ik heb de Nvidia GeForce FX 5200.
Iemand die mij kan helpen?

Ik heb het spel zelf ook enkele dagen geleden geïnstalleerd wat bij mij een ander probleem teweegbracht (meer diavoorstelling dan cinematics, vermeld in een ander topic op dit forum), maar ik had net hetzelfde voor dan jou (terug naar desktop bij verzoek om online te gamen). Aangezien officieel in de meeste landen fifa 07 pas op 3 oktober 2006 uitkomt (bron: Gamespot.com) en het feit dat ik eens op de site van EA Sports ben gaan kijken (en fifa 07 daar bij coming soon terug te vinden is) vermoed ik dat de online servers nog niet geactiveerd zijn, maar dat dit in de loop van de komende dagen wel in orde zou moeten komen...

Mvg

In elk geval, een advies, doe niet zoals mij en begin dus niet te twijfelen aan de suprematie van Pro Evolution Soccer. Doe wel zoals mij, en ga die overroepen FIFA bij je softwareverkoper inruilen tegen wat beters...

Ik heb het spel zelf ook enkele dagen geleden geïnstalleerd wat bij mij een ander probleem teweegbracht (meer diavoorstelling dan cinematics, vermeld in een ander topic op dit forum), maar ik had net hetzelfde voor dan jou (terug naar desktop bij verzoek om online te gamen). Aangezien officieel in de meeste landen fifa 07 pas op 3 oktober 2006 uitkomt (bron: Gamespot.com) en het feit dat ik eens op de site van EA Sports ben gaan kijken (en fifa 07 daar bij coming soon terug te vinden is) vermoed ik dat de online servers nog niet geactiveerd zijn, maar dat dit in de loop van de komende dagen wel in orde zou moeten komen...

Mvg

Mm dat zou kunnen.Is dan wel weer raar dat EA zaterdag een patch heeft uitgebracht wat interactieve competities activeert.In ieder geval bedankt

In elk geval, een advies, doe niet zoals mij en begin dus niet te twijfelen aan de suprematie van Pro Evolution Soccer. Doe wel zoals mij, en ga die overroepen FIFA bij je softwareverkoper inruilen tegen wat beters...

Inruilen is geen optie.Ik koop iets. Dan veracht ik ook dat ik waar voor mijn geld krijg.PES is trouwens ook een mooi spel maar die haal ik op een andere manier binnen;)

Hallo,
Ik heb een probleem met Fifa 2007 online voor de pc.Als ik de online optie opstart word ik teruggestuurd naar mijn desktop.Als ik het spel gewoon speel heb ik geen enkel probleem.Bij vorige edities heb ik ook niet zulke problemen gehad. Ik maak gebruik van XP pro met sp 2.Ik heb de Nvidia GeForce FX 5200.
Iemand die mij kan helpen?

Fifa 2007

Hallo
Ik heb een probleem wanneer ik Fifa 2007 online wil spelen.
Als ik op de optie Online druk, sluit het spel zich automatisch af en kom ik terecht op mijn bureaublad.
Zijn er aub mensen die mij kunnen helpen met dit probleem !?

Ik heb dit probleem ook gehad toen ik het spel had gekocht.
Alleen ik ben zo gek om me pc opnieuw te installleren :p
Maar ja het spel werkt nu wel.
Ik speel nou de hele dag online.
Ik weet niet of je zin hebt om je pc opnieuw te installleren, marja bij mij werkte dat wel ;)

Ik heb dit probleem ook gehad toen ik het spel had gekocht.
Alleen ik ben zo gek om me pc opnieuw te installleren :p
Maar ja het spel werkt nu wel.
Ik speel nou de hele dag online.
Ik weet niet of je zin hebt om je pc opnieuw te installleren, marja bij mij werkte dat wel ;)

Haha nou nee dankjewel.Fifa is het niet waard.De laatste keer dat ik dat spel heb gekocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan