Vista Afbeeldingen, Geel achtig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

InF3RnO

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hoi allemaal,

Ik heb pas vista op mijn PC draaien, alles mooi snel enz, maar 1 ding wat me echt irriteerd.
Als ik foto's open met Windows Viewer(nu dus Windows Fotografie) dan ziet alles er heel "geel" uit, zie screenshot hieronder..
Dit is niet het geval als ik het in paint open, of met windows viewer wil bewerken.
Ik heb als 2e screenshot erbij toegevoegd om te laten zien hoe het eruit ziet als ik op bewerken klik vanuit contextmenu.

Is dit een instelling fout of wat?

Kan iemand mij helpen hierbij AUB?

Alvast bedankt allemaal!

http://www.dost4ever.com/screen.jpg
http://www.dost4ever.com/screen2.jpg

Laatst bewerkt:
zeg zit bij vista nu een dubbele Menu balk hij is 2 x zo groot als normaal of heb je dat gewoon zelf ingestelt

dat is lelijk zo groot vind xp style ( klein ) veel mooier

EDIT

oja en zo te zien is je vraag al opgelost ( door je zelf :p )

dat is lelijk zo groot vind xp style ( klein ) veel mooier

EDIT

oja en zo te zien is je vraag al opgelost ( door je zelf :p )

Nee helaas niet,

Want ik wil niet elke keer als ik een foto wil bekijken op Bewerken klikken :confused:

Lijkt me niet een standaard optie in Vista dat alles er Geel uit gaat zien?

ik heb vista zelf niet ( nog niet :D )

maar ik zag in je screen 2 staan kleuren aanpassen ofzo als je daar eens opdrukt kun je dan niet een kleur kiezen en dat dan als standaart kleur behouden

ik heb vista zelf niet ( nog niet :D )

maar ik zag in je screen 2 staan kleuren aanpassen ofzo als je daar eens opdrukt kun je dan niet een kleur kiezen en dat dan als standaart kleur behouden

Nee want dan bewerk je de hele foto, screen2 heb ik geplaatst om te laten zien hoe hij dus direct zou moeten laten zien.

Het probleem zelf zit hem in Screen1, hij zou bij een dubbelklik direct mooi beeld moeten geven.

o oke nu vat ik hem ik kan je helaas niet verder helpen want kheb vista zelf niet

nog even over die menubalk, die kan twee keer zo kleiner dan dat tie nu staat. gewoon even unlocken en de rand verslepen..;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan