Miijn Dvd brander leest niks meer??!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ScarFaced4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Ik heb een dvd brander en die doet het niet meer.. De merk is _NEC DVD_RW ND-3540A.
Eerst deed hij het perfect maar als ik nu een cd erin doe of een dvd hoor ik steeds een tikje en bij Deze computer komt er gewoon niks te staan.. ik druk op de cd dan begintie wat langzaam te doen en dan als het open is zit er helemaal nix in:confused:
bij apparaat beheer staatie er wel.. ik heb alles geprobeert aan / uit , verwijdere / terugzette
maar hij leest nog steeds nix..!??!?!?!

WIE KAN MIJ HELPEN IK HEB HET ECHT DRINGEND NODIG!!!

Alvast bedankt

Garantie ? Anders een nieuwe kopen!:thumb:

Zit er geen rotzooi in? (stof)
Blaas 'm eens uit.....
Maak je laser eens schoon (daar zijn middelen voor)

Anders toch garantie...

Grtz.

hij is nieuw!!?? waarom zou ik dan een nieuwe kope.... ik wil een ander oplossing aub..

Als hij nieuw is, heb je ook garantie. Dus omruilen voor een goede. Gebeurd wel eens meer dat er een slechte brander tussen de serie zit .

oMG HIJ DEED HET EERST GOED...!

eerst stond er bij DEZE COMPUTER _Nec_blabla (D:) maar nu staat er gewoon DVD RW DRIVE

KAN HET NIET ZIJN DATIE NIET HERKEND WORD OFSO BESTAAT ER GEEN PROGRAMMA OFSO WAARMEE JE HET KAN HERSTELLE????

Verwijder de drive eens, start terug op. drive zal nu uiteraard niet meer te zien zijn. Sluit af. Sluit de drive terug aan, en herstart. kijk eens wat er nu staat.

En je moet niet zo schreeuwen, we kunnen dit wel lezen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan