vista drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had een Via chipset, en bij apparaatbeheer stond alleen een Via AC'97 verbeterde audio controller, en alleen bij Everest stond de c-media erbij.

heb je al geprobeerd om de stuurprogramma's opnieuw te laten installeren.
Ik zie ook een paar onbekende apparaten, misschien kan je die verwijderen en daarna opnieuw opstarten en weer proberen te installeren.

heb je al geprobeerd om de stuurprogramma's opnieuw te laten installeren.
Ik zie ook een paar onbekende apparaten, misschien kan je die verwijderen en daarna opnieuw opstarten en weer proberen te installeren.

ik begrijp je niet ..

in apparaatbeheer zie je wel een verwijzing naar een audioapparaat, maar die is zo te zien niet of niet goed geinstalleerd. Verder naar beneden zie je nog een aantal onbekende apparaten.
Probeer eens op al die apparaten te dubbelklikken en dan de installatie ongedaan maken, daarna de comp weer opstarten, hij vindt dan misschien wel nieuwe apparaten.

Bijlagen

• appbeheer2.jpg
    appbeheer2.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
in apparaatbeheer zie je wel een verwijzing naar een audioapparaat, maar die is zo te zien niet of niet goed geinstalleerd. Verder naar beneden zie je nog een aantal onbekende apparaten.
Probeer eens op al die apparaten te dubbelklikken en dan de installatie ongedaan maken, daarna de comp weer opstarten, hij vindt dan misschien wel nieuwe apparaten.

ook van geluid ongedaan maken?

kijk, dat bedoelen we nu, daar doen we het voor.
Graag gedaan en succes met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan