HELP vraag over install WINXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorick

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
ik heb het volgenden probleem:

Ik heb de computer van mijn ouders leeg gehaalt met de cdrom van winxp om vervolgens XP opnieuw te installeren maar nou is mijn probleem dat wanneer ik bezig was met de setup de cd rom speler begon te haperen en de setup niet verder wou vervolgens drukte ik dus op annuleren als ik nu de pc aan doe geeft hij geen beeld meer...

Er heeft altijd al XP op gezeten en heeft een video kaart van NVIDEA gforce 440 geloof ik wie kan mij hier mee helpen dit is echt een k*t probleem

Groeten Jorick de Jong

Nogmaals booten op de cd-rom? En opnieuw beginnen?

PC opnieuw opstarten, met de winxp cd in de lade. Zorg er voor dat je boot van de cdrom en dus niet van de harde schijf. Dat kun je instellen in de bios. Of bij mijn moederbord met F11. Volg de aanwijzingen.

ik heb het volgenden probleem:

Ik heb de computer van mijn ouders leeg gehaalt met de cdrom van winxp om vervolgens XP opnieuw te installeren maar nou is mijn probleem dat wanneer ik bezig was met de setup de cd rom speler begon te haperen en de setup niet verder wou vervolgens drukte ik dus op annuleren als ik nu de pc aan doe geeft hij geen beeld meer...

Er heeft altijd al XP op gezeten en heeft een video kaart van NVIDEA gforce 440 geloof ik wie kan mij hier mee helpen dit is echt een k*t probleem

Groeten Jorick de Jong
Jongens Hij zegt zelf als hij de pc aan doet geeft hij geen beeld dus je hellemaal geen beeld meer:eek: :rolleyes: :shocked:

Welkom bij Helmpij.nl

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie, eventuele antwoorden per e-mail bevatten een link naar de nieuwe plaats.

En op welk moment blijft het beeld achterwege? Na opstarten en cd-rom-boot-controle?
Dàt staat er niet bij.
Mag de t.s. zelf op reageren ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan