Allmymovies!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone17

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Geachte forum lezer,

"In-Hoe-ver-het-Downloaden van films illegaal is"??
Maar via AllmyMovies en op de achtergrond Bittorrent moet je heel makkelijk
films etc kunnen downloaden.
Echter bij mij leukt dat niet?kan iemand vertellen hoe de instellingen moeten staan?
ik ben benieuwd.
Alvast bedankt,

gr
stone17

Allmymovies ken ik niet maar wat wil je nou weten, wil je weten hoe bittorent werkt?

Met een "torrents" client kun je [zoals Bittorrent [matige client], of utorrent, azureus, Bitcomet], op speciale torrent sites [waarvan er heel veel zijn], inderdaad films downloaden... Allmymovies is alleen maar een database manager voor filmbestanden [begrijp ik uit hun website] en doet dus verder niets aan de "downloadkant" ....
Zo'n client moet je instellen [poorten/firewall, evt. router] en daarna huppelt ie vrolijk op de achtergrond.......

ErpCity en Raymond Bos,

Bedankt voor reactie,
Inderdaad AllmyMovies is een DB en Bitorrent doet het werk.
Dus hoe moeten de instellingen staan om torrent zijn werk te laten doen?

gr
Stone17

Op het internet kun je veel torrents vinden, uTorrent is in ieder geval een goede kleine client.

Je moet in de router de juiste poort openstellen en forwarden naar je pc. Een goede beschrijving is te vinden op http://www.portforward.com, dit is helaas wel in het Engels, maar bevat een uitgebreide lijst routers en programma's met hun instellingen

Laatst bewerkt door een moderator:
@robwolters,

Wil je als een speer die link weghalen.
Het is streng verboden om links naar warez of torrent sites te geven..dat staat in de huisregels en daar ben je mee akkoord gegaan.

Mod ook ingelicht!

@robwolters,

Wil je als een speer die link weghalen.
Het is streng verboden om links naar warez of torrent sites te geven..dat staat in de huisregels en daar ben je mee akkoord gegaan.

Mod ook ingelicht!

Excuses, zal niet weer gebeuren.

Allmymovies

Sorry, voor late reactie!
Rob toch bedankt voor de link ondanks het scherpe toezicht.
(inderdaad ze hebben gelijk)
In iedergeval ik ga naar mijn computer instellingen kijken hiervoor.

Stone17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan