Taal veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hey ik heb sinds net windows vista..

maar uhm ik heb hem nu engels.. hoe krijg ik hem nederlands? want ik ben niet erg goed in engels:P

nouwjah laat ik het eerlijk zeggen
hij is nu Pools
kan ik hem wel engels krijgen dan?

Ik kan je wel aanraden om hem te kopen. De beveiliging, en zeker is Vista, word steeds verder opgekrikt. Nu kan je geen updates ontvangen, maar in de toekomst zal heel je systeem niet meer werken.

Hallo,

Ik heb mijn windows versie eerlijk gekocht en heb ook geinstaleert op mijn tweede pc maar nu is mijn vraag wat bedoeld iedereen toch met dat het hele systeem niet meer zal werken?Kan er mij aub iemand uitleggen wat er gaat gebeuren met de pc die niet geactiveert is want ik hoor allerlei andere antwoorden en had graag het juiste geweten.Is jammer want heb die eerlijk aangekocht.Ik kan toch geen twee DVD aankopen??

mvg

macfreak

Complete taal is niet mogelijk maar het meeste wel alleen in Windows Vista Ultimate.
Dus de vraag: welke versie van Vista heb je?

Als je de Ultimate-versie hebt, kijk dan eens hier en hier naar:

Ga naar start -> Control Panel -> Change display language:

windows_vista_regional_settings.png

Ff Windows Update doen (Start -> Windows Update). Daar staat een Nederlandse taal-update tussen. Taal aanpassen doe je hierna zoals Michael4446 aangeeft.

Hallo,

Ik heb mijn windows versie eerlijk gekocht en heb ook geinstaleert op mijn tweede pc maar nu is mijn vraag wat bedoeld iedereen toch met dat het hele systeem niet meer zal werken?Kan er mij aub iemand uitleggen wat er gaat gebeuren met de pc die niet geactiveert is want ik hoor allerlei andere antwoorden en had graag het juiste geweten.Is jammer want heb die eerlijk aangekocht.Ik kan toch geen twee DVD aankopen??

mvg

macfreak

Hoe bedoel je 'Ik kan toch geen twee dvd`s aankopen??'. Je koopt windows en die is maar geldig voor 1 pc! Het op een tweede pc installeren is gewoon weg illegaal. En het gaat trouwens niet om de dvd maar op de activatiecode die er bij zit.

hoe komik in dat menu dat hij heeft dan

en ja kheb ultimate

maar uhm hoe kom ik daar:P ik kan geen pools snapje haha

control panel is tog configuratie systeem?

lolzhahakkkkkkkmi5.jpg

waar moet ik hier naartoe:P

hoe komik in dat menu dat hij heeft dan

en ja kheb ultimate

maar uhm hoe kom ik daar:P ik kan geen pools snapje haha

Configuratiescherm, talen ? Pruts gewoon wat. Als je zo knap bent om een Poolse versie te downloaden moet dit je ook wel lukken.

haha kheb t al:P

nu die taaldinges nog downloaden dan instaleren,, hopelijk lukt het

Maar uhm als die die taal pakket gedownload heeft... waar slaat die hem op dan?
want hij instaleert hem niet automatish

Kijk downloaden wil wel

winupdateszl6.jpg

Maar het instaleren niet.. of ik snap het niet omdat het poolse taal is

winupdate2wh4.jpg

Maar omdat je hem ook handmatig kan instaleren wil ik weten waar die gedownloade updates staan:P

Laatst bewerkt:
Maargoed kzie dat jullie ook dat niet weten haha:P

kben al nieuwe ant downloaden (wel nederlands)

maargoed t liefste zou ik die taal pakket nog willen instaleren;)

Gewoon bij Windows Update je taalbestand downloaden en dan naar start -> Control Panel -> Change display language. Gewoon de knoppen volgen en dan kan je je taal kiezen.
Tussen downloaden en instellen van taal wel pc opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan