Invoeren netwerksleutel draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

calavon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
De KPN heeft mij voor de experia box een netwerksleutel opgegeven van 26 items, die ik moet invoeren bij het draadloos netwerk. De verificatie is: WPA-PSK en de codering: TKIP.
Ik kan echter maar 21 items invoeren ipv 26, zodat mijn laptop geen verbinding kan maken met het draadloze modem. Hoe kan ik wel 26 items invoeren????
p.s. In mijn laptop zit een Intel Pro BG 2200 wireless network connector.

De KPN heeft mij voor de experia box een netwerksleutel opgegeven van 26 items, die ik moet invoeren bij het draadloos netwerk. De verificatie is: WPA-PSK en de codering: TKIP.
Ik kan echter maar 21 items invoeren ipv 26, zodat mijn laptop geen verbinding kan maken met het draadloze modem. Hoe kan ik wel 26 items invoeren????
p.s. In mijn laptop zit een Intel Pro BG 2200 wireless network connector.

waar voer jij je netwerksleutel in

in de software van de adapter
of in windows xp

1.2. Hoe kom ik in de webinterface van de KPN Experia Box?

Open op uw computer uw Internet browser (b.v. Internet Explorer). Vul in de adresbalk het adres 192.168.2.1 en druk op Enter. U komt nu in het inlogscherm van de webinterface van de KPN Experia Box. Het standaard wachtwoord is admin.
http://www.mxstream.nl/support/technischevragen-experia.html#2

En daar dan een nieuwe sleutel ingeven van max. 21 tekens.. :)

zat er geen losse sticker in je doos, met je ssid code, en wpa code van 10 cijfers en letters? bij mij wel
deze moet je dan gebruiken, niet de wpa code in de brief van KPN.

Je kunt via een utp kabel de experiabox in. 192.168.2.1
wachtwoord is "admin"

je kunt de authenitcation omzetten naar WEP ipv WPA PSK
en dan met passphrase werken ipv code.
Iets minder veilig maar het werkt wel.

Let op dat na een reset van de experiabox (ooit) je dit wel weer opnieuw moet instellen.

Ik gebruik een linksys w lan card en die heeft eigen software , maar met windows zero config, zou mijn laptop niet kunnen benaderen. Daar is ie te oud voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan