melding updates uitzetten in msn messenger: waar kan ik dat doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb MSN Messenger 7.0 maar krijg steeds de melding dat er een nieuwere versie is die ik niet wil. Waar kan ik die melding uitzetten zodat ik deze niet meer krijg?

Daar kom ik niet echt uit. Is er niet iets handigers? Normaal kun je dit toch in je opties uitzetten maar dat zie ik niet staan.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar kom ik niet echt uit. Is er niet iets handigers? Normaal kun je dit toch in je opties uitzetten maar dat zie ik niet staan.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
helaas is er geen optie om dat uit te zetten en die optie is er ook nooit geweest, ik vind het ook irritant dat microsoft beslist welke versie je moet installeren.
Als het aan mij had gelegen gebruikte ik nu nog 6.0 want die extra's intereseren me niks.
Ik heb WLM pas geleden erop gezet omdat ik wist dat ik binnenkort toch die irritante melding zou krijgen.

Overigens heb ik op mijn oude pc nog gewoon 7.5 staan en heb tot nu toe nog geen melding gekregen en kan dus gewoon aanmelden.

anders zet je toch gewoon 7.5 erop, maar grote kans dat je binnenkort ook bij deze versie een melding krijgt dat er een een nieuwe versie is, dus het beste is om WLM erop te zetten.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels ook versie 7.5 er weer opgezet en nu krijg ik die melding niet meer. Hopelijk komt die ook niet meer.

die melding zul je heel zeker weer krijgen helaas!
Ik bedoel ook niet vandaag of morgen, ik krijg ook nog geen melding op mijn oude pc waar 7.5 op staat maar straks ga je die gegarandeerd krijgen, kan mischien nog maanden duren maar die melding komt.

Laatst bewerkt:
Gewoon negeren, tot nu is het nog niet zover gelukkig...

er is een oplossing

Ik heb MSN Messenger 7.0 maar krijg steeds de melding dat er een nieuwere versie is die ik niet wil. Waar kan ik die melding uitzetten zodat ik deze niet meer krijg?

als de melding erop komt moet je erop klikken en dan vraagt messeneger of je ze wil downloaden. je moet op ja klikken en dan komt de uitgever erop.

dan klik je op meer opties en vervolgens op nooit meer toepassingen van michrosoft uitvoeren en dan moet je daarop klikken en dan op niet uitvoeren en dan krijg je deze melding nooit meer

@timcalus,

Welkom op Helpmij.:)

Topics van 2007 mag je met rust laten deze zijn niet actueel meer.

Ik sluit deze nu maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan