Janklep
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2006
Hallo, Als ik mijn pc aanzet dan gaat alles goed totdat hij bij het welkom scherm van XP komt (Niet Het scherm met gebruikersaccounts, nee, het blauwe scherm met grote letters WELKOM en dan zo'n muziekje) als hij daar komt staat hij daar wel 5 min op te reutelen voordat hij verder gaat. PC is virus/Spyware/maleware vrij. En er start niks onzinnigs op in MSconfig alleen de nodige dingen en McAfee(is ook nodig
)
Als ik dan bij de logboeken kijk staat er rond de tijd dat ie opstart:
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen:
tvtool
en
De IPSEC-services-service is gestopt met de volgende foutcode:
De geprobeerde bewerking wordt niet ondersteund voor het type object waarnaar wordt verwezen.
en er is de waarschuwing:
Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP- server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 000C6EC5F12D. De volgende fout is opgetreden:
De time-outperiode van de semafoor is verlopen. . De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen.

Als ik dan bij de logboeken kijk staat er rond de tijd dat ie opstart:
De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen:
tvtool
en
De IPSEC-services-service is gestopt met de volgende foutcode:
De geprobeerde bewerking wordt niet ondersteund voor het type object waarnaar wordt verwezen.
en er is de waarschuwing:
Deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP- server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 000C6EC5F12D. De volgende fout is opgetreden:
De time-outperiode van de semafoor is verlopen. . De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen.