nero 7 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ziza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziza

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
hoi,

ik heb een raar probleem met het branden van een video naar dvd in nero 7. wanneer hij klaar is met het decoderen naar dvd gaat hij branden maar geeft hij direct aan dat er niet genoeg capaciteit op het dvd +r schijfje is. maar de film is niet groter dan 4.3 gb en het schijfje is 4.7gb groot. eerder heb ik al 5 films met dezelfde schijfjes moeiteloos gebrand(emtec) maar bij deze ineens die melding. Wanneer een film te groot is om te branden reduceert nero 'm automatisch naar een kleiner formaat om 'm op een schijfje te krijgen(daar vraagt ie dan soms om) maar dit is niet eens nodig want de films halen het tot de max. capaciteit wat je ziet aan de balk tot nog voor 't rode streepje.

maar goed, weet iemand iets? ik zou erg geholpen zijn wanneer iemand het probleem kent en evt. de oplossing heeft.

bedankt!

Laatst bewerkt:
ja hoor op een dvd wil maar 4.2 Gb aan opslag

ja hoor op een dvd wil maar 4.2 Gb aan opslag

ik heb toch echt schijfjes met 4.7 gb capacitiet, gebruik ik al tijden en zonder probleem. als er op 't schijfje staat 4.7 gb, dan moet dat er ook op kunnen neem ik aan...

Laatst bewerkt:
ja dat klopt maar er wil niet meer dan 4,2 Gb op.
maakt bestandje maar eens iets kleiner en probeer het dan nog eens.

ja dat klopt maar er wil niet meer dan 4,2 Gb op.
maakt bestandje maar eens iets kleiner en probeer het dan nog eens.

okay, ik ben erachter dat er dus op die schijfjes van mij totaal 4.48 gb op kan, en dat wat ik op een schijf wil hebben is 4.37 gb groot, dan moet dat toch lukken? ik snap het niet....

ik heb het zelfd gehad, vaak zit er nog temp. dan dje DVD nog branden., ander is het over.

Laatst bewerkt:
Ik lees nu dat je hem codeert met Nero en dan gelijk er achteraan brandt.
Als je nou eens eerst het gecodeerde op de HD zet, dan kijkt hoeveel het is en dan pas brandt? Want wie weet is het toch groter dan je denkt en kan je hem met schrink kleiner maken.
Ik den dat dat het is, Nero maakt de file door het decoderen iets groter dan jij denkt.

Probeer dit maar eens, wedden dat het werkt op deze manier?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan