• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Copy / Paste Dynamic Named Range naar andere sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco00

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Hallo allemaal,

Na mijn prima ervaringen met een andere vraag, hierbij nog een vraag.

Ik heb een Dynamic Named Range aangemaakt en wil de info daarin copieren en plakken naar een andere worksheet in hetzelfde workbook. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Het lukt me wel met een vast gebied maar niet met dynamic range.

Ik ben een beginner op VBA gebied dus vergeef me als ik een domme vraag stel........:)

bedankt
Remco

Hallo allemaal,

Na mijn prima ervaringen met een andere vraag, hierbij nog een vraag.

Ik heb een Dynamic Named Range aangemaakt en wil de info daarin copieren en plakken naar een andere worksheet in hetzelfde workbook. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Het lukt me wel met een vast gebied maar niet met dynamic range.

Ik ben een beginner op VBA gebied dus vergeef me als ik een domme vraag stel........:)

bedankt
Remco

Geen eens de code van je dynamisch bereik.

Hoi Wigi,

Hij heet dynamicrange en verwijst naar de volgende formule:
=VERSCHUIVING('Report'!B$9,0,0,AANTALARG('Report'!$B:$B)-2,17)

Ik wil dit gebied (dat dus variabel is) dmv van een druk op de macro knop naar een andere worksheet kunnen copy pasten (wellicht copy past value)

bedankt
REmco

Hoi Wigi,

Hij heet dynamicrange en verwijst naar de volgende formule:
=VERSCHUIVING('Report'!B$9,0,0,AANTALARG('Report'!$B:$B)-2,17)

Ik wil dit gebied (dat dus variabel is) dmv van een druk op de macro knop naar een andere worksheet kunnen copy pasten (wellicht copy past value)

bedankt
REmco

OK, dat is al dat. Nu heb ik nog de naam van dat benoemde bereik nodig, en ook de naam van het andere bestand, en de plaats waar het moet staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan