Hoe groot is Nero geinstalleerd en wel op je PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik ben een newbie in het branden van CD's en wil nu Nero gaan installeren maar ik wil graag weten hoeveel MB dat is als het geinstalleerd is? En zit er een verschil in versies zijn ze allemaal even groot? En kan je het programma ook installeren op een andere schijf dan de C schijf want daar is de ruimte vrij beperkt en die wil dus sparen.
Ik hoop dat ik een antwoord krijg op mijn vragen. Alvast dank.

Nieuwe versie 7 is 220 MB en kan op andere partities geínstalleerd worden.

Ik heb nu een wat oudere versie van Nero, versie 6.6.018 geinstalleerd maar op mijn C schijf. Ik probeerde hem op D te installeren maar dat deed ie niet. Is er een mogelijkheid omdat toch te doen?

Jij bepaalt toch zelf waar Nero geinstalleerd wordt? Mogelijk klik je te snel wat schermpjes door?

En als ik me niet vergis kan je kiezen om een aantal functies van Nero niet te installeren.
En 7 en 7.7 gaat echt geen veel MB's schelen hoor.

En als Nero toch te groot is, installeer je een kleiner freeware programma, een handleiding te vinden in de Tips & Handleidingen sectie.

Jij bepaalt toch zelf waar Nero geinstalleerd wordt? Mogelijk klik je te snel wat schermpjes door?

Ik probeerde dat maar hij gaf een foutmelding toen ik dat deed. En als ik nu die hele map Nero van mijn C naar mijn D wil verplaatsen geeft hij de melding dat het programma dan wellicht niet meer correct werkt dus doe ik dat maar niet.

nero op de juiste manier verwijderen en dan nogmaals installeren en goed opletten als een map wordt aangeboden, daar dan de schijf wijzigen.

nero op de juiste manier verwijderen en dan nogmaals installeren en goed opletten als een map wordt aangeboden, daar dan de schijf wijzigen.

Na het registratiescherm kun je het wijzigigen maar daar krijg ik dus die foutmelding.

Ook nadat je Nero eerst helemaal op de nette manier hebt verwijderd?

Hij geeft aan in het scherm waarin je de registratie moet invullen onderin:
Installeer naar en dan kun je dus kiezen waar je het wilt hebben. Ik kiezen dan voor D:
Maar dan geeft hij: De map D: is ongeldig, opnieuw invoeren

Probeer eens of je de installatie kan veranderen van standaard naar custom. (weet niet of dit bij de oudere nero kan) dan kan je de map/directory zelf bepalen.
wordt dan bv D:\ "Nero (wat je zelf wilt voor map)".
Het enige wat dan blijft is dat de instellingen van nero zelf de TEMP die nero zelf gebruikt nog naar C>>>>>>>> nero/temp wijst,dit kun je dan weer in de instellingen van nero zelf wijzigen.
Heb zelf nero al altijd van dag 1 tot heden op D geïnstalleerd het moet dus kunnen.
PS
wat voor windows draai je?

Probeer eens of je de installatie kan veranderen van standaard naar custom. (weet niet of dit bij de oudere nero kan) dan kan je de map/directory zelf bepalen.
wordt dan bv D:\ "Nero (wat je zelf wilt voor map)".
Het enige wat dan blijft is dat de instellingen van nero zelf de TEMP die nero zelf gebruikt nog naar C>>>>>>>> nero/temp wijst,dit kun je dan weer in de instellingen van nero zelf wijzigen.
Heb zelf nero al altijd van dag 1 tot heden op D geïnstalleerd het moet dus kunnen.
PS
wat voor windows draai je?

Je kunt bij het installeren niet kiezen voor custom of zoiets. Ik heb windows xp prof.

Probeer dan eens als administrator nero te installeren en niet als zoals je altijd doet.

Ik denk dat Quatsch bedoelt, dat je beheerdersrechten moet hebben of moet inloggen als Administrator en dan de installatie moet proberen.

- Start eens op in de Veilige Modus en log in als Adminstrator
- Probeer dan de installatie nog een keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan