Hoe groot is Nero geinstalleerd en wel op je PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Quatsch bedoelt, dat je beheerdersrechten moet hebben of moet inloggen als Administrator en dan de installatie moet proberen.

- Start eens op in de Veilige Modus en log in als Adminstrator
- Probeer dan de installatie nog een keer

Dat gaat me een beetje te ver allemaal. Kom op he, het moet toch ook gewoon lukken om het op een andere partitie te installeren, dat lukt me elke andere software ook!

Je hebt helemaal gelijk maar windows blijft een raar medium (B.G.is er rijk mee) Soms heb je software wat dieper installeert in het systeem (ingrijpt). hierdoor is het niet voldoende om alleen als eigenaar in te loggen maar alleen als administrator (je gebruikt prof ipv home editie) Dan kan je wel eens tegen dit soort dingen aan lopen (nadeel/voordeel) van de pro versie.
Er zijn meer van dit soort proggies die je alleen kan installeren als administrator en niet als eigenaar.
Als je als administrator inlogt krijg je ook de vraag of de installatie voor alle gebruikers moet gebeuren klik hierop JA voor alle gebruikers!
Als dit dan wel gelukt is?????? !!? kan je gewoon als dat je pc normaal opstart nero gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon proberen in de Veilig Mdus.

Ik heb het geprobeerd in de veilige modus onder mijn eigen naam en dus niet administrator maar dan lukt het ook niet. Ik weet het administrator wachtwoord niet meer dus op die manier kan ik het ook niet proberen. Wat nu?

Administrator wachtwoord kan je dacht ik soms leeg laten en dan Enter drukken, probeer dat eerst.
En anders weet ik het ook niet meer..

Probleem is al opgelost. Met de laatste nero kan het gewoon wel op je d schijf installeren zonder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan