blauw vierkantje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Savanne

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Ik weet niet of dit in dit forum thuishoort, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen.

Sinds een paar dagen heb ik in de linkerbovenhoek van mijn scherm een blauw vierkantje op mijn scherm (zie bijlage).
Als ik erop klik wordt het langwerpig en kan ik het verplaatsen (bijlage2), maar ik heb geen flauw idee wat dit is. Ik kan er niet op rechtsklikken, en links alleen om het te verplaatsen.

Heeft iemand en idee wat dit kan zijn?

Bijlagen

• bijlage1.GIF
    bijlage1.GIF
    6 KB · Weergaven: 83
  • bijlage2.GIF
    bijlage2.GIF
    2,5 KB · Weergaven: 71
Heb je in Windows Verkenner, Bureaublad, al gekeken of er iets over wordt gezegd? Ik bedoel of er een bestandsnaam bij hoort?

De vraag maar even verplaatst naar de XP-sectie, lijkt mij niet een hardware probleem. :)

.......mogelijk ter aanvulling, heb je er al een rechtsemuisklik op gegeven en vervolgens -als er uberhaubt dan wat gebeurt-> popupje o.i.d., de eigenschappen bekeken?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mijn besturingssysteem is idd xp, SP2

Ik kan niet op dat dingetje rechtsklikken, ik bedoel: er gebeurt niets.

Via mijn verkenner staan er op het bureaublad geen andere dingen dan degene die ik al zie.
Ik dacht dat het misschien spyware ofzo is, spybot heeft niets gevonden, antivirus ook niet.

Nog ideeën?

Is het geen onderdeel van je muis software als zijnde de "hotspot" op je beeldscherm waar ja acties aan kan verbinden?

ik heb net een systeemherstel gedaan naar het begin van de maand. Vierkantje is weg... al weet ik nog steeds niet wat het was, maar voel me geruster nu het weer weg is.

Bedankt voor de reacties :)

mvg,
Savanne

ik heb net een systeemherstel gedaan naar het begin van de maand. Vierkantje is weg... al weet ik nog steeds niet wat het was, maar voel me geruster nu het weer weg is.

Bedankt voor de reacties :)

mvg,
Savanne

Doe dan voor de zekerheid Systeem herstel een uit schakelen,herstart en maak een nieuw Herstel punt.

Dan is eventueel de rommel daarin weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan