Free Download Manager hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefke2303

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Ik probeer het spel Scions of Fate te downloaden maar na een tijd gaat de download niet meer vooruit. Ik heb dus het programma Free Download Manager gedownload maar ik heb totaal geen idee hoe het werkt. Kan iemand mij een gedetailleerde uitleg geven hoe je iets download? Ik heb al geprobeerd met 'download toevoegen' en de site van Scions Of Fate in te vullen. Lukt dus niet. Ik weet dan ook niet goed welke site je moet invullen. Hoe weet je de site van dat bestand?
Alvast bedankt

Als je de brouwserbewaking aan hebt staan, en je dubbelklikt het te downloaden bestand, dan gaat hij vanzelf downloaden, en een spiegelsite, moet je meestal handmatig invoeren, die url daarvan dan.

Maare, veel site's blokkeren downloadmanagers, en zul je moeten annuleren, en als je in de configuratie hebt aangegeven dat dan daarna iexplorer mag downloaden, dan vraagt die wat hij moet doen, en zul je hem op de ouderwetse manier moeten downloaden.

Je kunt ook de brouwserbewaking even uitzetten, als het niet wil, met FDM.

Er wordt op de site van het te downloaden bestand gezegd dat het mogelijk is om te downloaden met Free Download Manager. En wat is de browserbewaking?

als je sneller wilt downloaden:
flashget is een goed download programma
voorbeeld:
had windows vista in 4 uur gedownload
filmpje binnen 1-2 uur
enz

Site:
http://www.flashget.com/en/download.htm

geen illigaal programma, bedoelt om programma's sneller te downloaden;)
zoals online spelletjes ofzo

Het is gelukt. De browserbewaking lukte niet met firefox hoewel die aangevinkt stond, maar dan had ik het met internet explorer geprobeerd en dat lukte wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan