Mcafee Virusscan verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hameleers

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hallo allemaal,

Ik heb aangeschaft een Dell PC met de besturing Windows XP !
Ik wil de virusscan van @home installeren omdat ik hierop een abonnement heb.

Dit lukt niet omdat ik eerst Mcafee zou moeten verwijderen. Dit heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd maart er blijft toch schijnbaar ergens iets hangen.

Is er misschien iemand die het probleem weet op te lossen !

Groet Ger Hameleers

Ik heb alle tools uitgevoerd echter ik krijg nog steeds de melding dat ik eerst Mcafee VirusScan moet verwijderen alvorens @home virusscan te kunnen installeren

Gaarne verdere hulp en/of oplossing ?

Groet Ger:thumb:

Kijk eens of deze vermeldingen er nog in staan:
open start->uitvoeren->regedit, en verwijder de volgende key (s) (of de één of de andere):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\MSC
of
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Mcafee SecurityCenter

Laatst bewerkt:
Als het nog niet lukt:

1) Ga naar deze pagina en download vanaf daar RegCleaner.

2) Dubbelklik na het downloaden op jv16_regcleaner.exe en installeer het programma.

3) Na het installeren wordt er een snelkoppeling naar RegCleaner op het bureaublad geplaatst. Dubbelklik hierop en wijzig de taal eerst naar Nederlands. Ga hiervoor naar
Options --> Language --> Select Language. Kies dan voor Dutch.rlg.

4) Nu het opschonen zelf: Ga naar bovenaan naar Extra --> Register opschonen --> Voer ze alle uit. Nu gaat RegCleaner scannen. Als het scannen klaar is, ga dan naar Selecteren --> Alles en klik daarna op Selectie verwijderen. En tot slot sluiten we RegCleaner door onderaan op Afsluiten te klikken.

Mcafee Virussan verwijderen

Kijk eens of deze vermeldingen er nog in staan:
open start->uitvoeren->regedit, en verwijder de volgende key (s) (of de één of de andere):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\MSC
of
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Mcafee SecurityCenter

Hallo Ton,

Geen van deze vermeldingen aanwezig.

Groet

Ik heb je goede raad betreffende RegCleaner opgevolgd en hiermee hopelijk het register opgeschoond.

Echter mijn probleem is blijvend ! Ik kan mijn @ home virusscanner niet installeren omdat Mcafee VirusScan eerst verwijderd dient te worden.

Groet Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan