probleem bij opstarten windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

spruyt

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
hey,
Ik heb enkele dagen geleden mijn pc geformatteerd en windows xp terug geinstalleerd. Nu heb ik een probleem bij het opstarten van windows xp, windows xp start heel traag op gedurende 2 minuten krijg ik een zwart scherm en vervolgens krijg ik een witte laadbalk die ik nog nooit gezien heb en die er als volgt uitziet: ììììììììììììììììììììììììì.
Mij harde schijf is onderverdeeld in 4 partities en deze heb ik allemaal gecheckt op fouten onder windows en dat gaf geen fouten aan.
Weet iemand hier een oplossing voor of een manier hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt.

Heb je ook de chipsetdrivers geïnstalleerd? vanaf je cd van je moederbord, of gedownload.

Die laadbalk zie je bij oudere trage computers, had je ook iets veranderd in de bios?

De chipset drivers waren al geinstalleerd dus ik denk ni dat dat het probleem is, ik geloof niet dat ik in mijn bios aanpassingen heb doorgevoerd, maar misschien heb ik dat zonder het te weten toch gedaan, is er iets waar ik zeker moet opletten in het bios?

De chipset drivers waren al geinstalleerd dus ik denk ni dat dat het probleem is, ik geloof niet dat ik in mijn bios aanpassingen heb doorgevoerd, maar misschien heb ik dat zonder het te weten toch gedaan, is er iets waar ik zeker moet opletten in het bios?

Hallo.

Als je je pc geformateerd hebt dan zijn de chipset drivers ook weg hoor want die staan op de c schijf.
Dus als je formateerd en win xp er opnieuw opzet moet je ook de chipset drivers weer instaleren.

Groetjes Cees.

Hallo.

Als je je pc geformateerd hebt dan zijn de chipset drivers ook weg hoor want die staan op de c schijf.
Dus als je formateerd en win xp er opnieuw opzet moet je ook de chipset drivers weer instaleren.

Groetjes Cees.

Ja, inderdaad maar ik heb die drivers nog op een cd staan die ik bij de aankoop van mijn pc heb bijgekregen. Daar staat bij intel chipset drivers dus ik neem aan dat deze de juiste zijn en dit heb ik dan vervolgens geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan