Drive cleaner verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

janfrl

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Weet iemand hoe je drivecleaner moet verwijderen. Ik heb geen idee hoe dat moet

Hier is een log van mijn computer

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:27:17, on 24-2-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16414)

R

Alvast bedankt Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Drive Cleaner is meer en erger dan spyware, het is spyware dat vrij hardnekkig is.

Vraag me af of Ad-Aware het lukt, best gewoon direct even een HijackThis-logje maken en plaatsten op Nucia.

@ frankwannet
Jouw link voor Ad-Aware gaat naar de inhoud van de anti-spywareprogramma's updates, niet hoe je er mee moet scannen.

Voor Ad-Aware is er deze op Helpmij en deze op Nucia als handleiding.

oh sorry

zat ff niet op te letten denk ik en verkeerde link gekopieerd

:o :o :o :confused: :mad: :(

grrrrr

Bedankt voor de snelle reactie Ik heb het er afgekregen :D Het is inderdaan een hardnekkig iets(*_*)

Drive Cleaner is meer en erger dan spyware, het is spyware dat vrij hardnekkig is.

Vraag me af of Ad-Aware het lukt, best gewoon direct even een HijackThis-logje maken en plaatsten op Nucia.

@ frankwannet
Jouw link voor Ad-Aware gaat naar de inhoud van de anti-spywareprogramma's updates, niet hoe je er mee moet scannen.

Voor Ad-Aware is er deze op Helpmij en deze op Nucia als handleiding.

Ik heb ook dat probleem met Drive Cleaner, maar ik vraag me af HOE je zo'n HijackThis-logje maakt en wat Nucia is en hoe je dat logje erop zet? Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Alvast bedankt.

HijackThis & Nucia

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Het is gelukt, ik heb HijackThis gedownload en op het Nucia forum gevraagd welke bestanden ik moest verwijderen.

Nogmaals bedankt, ik ben hartstikke blij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan