Het kan zijn dat er een probleem is bij de provider van @home.
Als zij haar mail ophaalt kan het zijn dat er een optie aanstaat in haar mailclient om een kopie op de server achter te laten. Dan is de mailbox dus niet echt leeg. Dit ozu ze kunnen checken door even via webmail van @home.
https://webmail.home.nl/
Als daar alles leeg is, check ook eventueel de SPAM map die er mogelijk in zit dan is hij inderdaad leeg.
Ik weet niet hoe groot het mailtje is maar als tip als er een bijlage aan zit moet je opletten dat deze niet te groot is en kun je beter even testen zonder bijlage.
Info van @home website
Hoe weet ik of mijn mailbox van Webmail bijna vol is?
Antwoord
Onder de mappen zoals Inbox en Prullenbak staat weergegeven hoeveel ruimte u gebruikt in uw mailbox.
Wanneer iemand u een e-mail stuurt waarvoor geen plaats is in uw mailbox, ontvangt u een e-mail met daarin de volgende tekst:
A message was sent to you that was returned to the sender (bounced) because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.
The following is the reason that the message was over quota:
Quota Type: total bytes stored
Quota Available: 2005905 <-- Hoeveelheid ruimte die nog vrij is in uw mailbox.
Total Quota: 10485760 <-- Totale grootte van uw mailbox.
The following is the information on the message that was bounced:
Sender: <test@test.nl>
Subject: [No Subject]
Size: 2825227
Message ID: <55871139EA9AD511B90B0008C70D6B3201AAB7F1@test.test.nl>
Date: Wed Mar 31 10:21:49 2005
Reply-To: [No Reply-To]
To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact the sender to resend the message.
If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the size of the message and resend the message.
Tip
Verwijder alle overbodige e-mails uit uw Inbox.
Controleer of er e-mails in andere mappen staan die u niet meer nodig heeft. Verwijder de overbodige e-mails.
Controleer de grootte van de e-mail van de afzender, misschien is deze te groot. Vraag aan de afzender de e-mail te verkleinen.