Cable Sleeving Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
:( :( wie kan me a.u.b helpen ik ben een uurtje bezig om die rot molex kabeltjes eruit te halen wie kan me helpen please hoe moet ik het eigenlijk doen ik heb alles geprobeert maar het lukt niet

pak een pincet, druk daarmee de weerhaakjes van het pinnetje in en dan rustig het draadje met pinnetje terug trekken terwijl je de weerhaakjes ingedrukt houd

hey kijk ik weet niet hoe ik het eruit haal maar hoe ziet pincent eruit want ik weet echt niet wat dat is:p:D :D heb je mischien een foto kan ik kijken hoe het eruit ziet

ohw dat jah ik heb dat nu bij me maar hij gat er niet in:S

hoe moet ik het eigenlijk doen waar moet ik het indrukken want kan je niet een voeding kopen die al gesleeved is ? want het wilt me maar niet lukken:( :(

kijk eens goed naar deze foto:
image04.JPG

Kijk waar de schroevendraaier de Molex in gaat. Recht daar tegenover zit nog een klipje. Zo kun je dat bij elk draadje doen. Wel de klipjes weer terug buigen, voordat je de draadjes na het sleeven terug plaatst.

Als je in de Molex kijkt, zoals de persoon op de foto deze vast houd, kun je de klipjes zo zien zitten.

Bron foto:
Link van Tha Devil.

Laatst bewerkt:
kijk eens goed naar deze foto:
image04.JPG

Kijk waar de schroevendraaier de Molex in gaat. Recht daar tegenover zit nog een klipje. Zo kun je dat bij elk draadje doen. Wel de klipjes weer terug buigen, voordat je de draadjes na het sleeven terug plaatst.

Als je in de Molex kijkt, zoals de persoon op de foto deze vast houd, kun je de klipjes zo zien zitten.

Bron foto:
Link van Tha Devil.

helaaas wilt het nog niet lukken maar moet ik in die ijzere ding doen of er naast?

Die ijzeren ding, is een schroefendraaiertje, deze naast de pin in de Molex doen.

Mischien is het met de volgende foto's duidelijker:
http://www.computer-choppers.com/howto/molexremoval/molex1.htm

Ik heb van 1 van de foto's gebruik gemaakt en met pijltjes aangegeven welke klipjes ervoor zorgen dat het pinnetje vast blijft zitten:
(zie bijlage)
attachment.php

Bijlagen

• pinnetjes.jpg
    pinnetjes.jpg
    10,9 KB · Weergaven: 117
Laatst bewerkt:
Die ijzeren ding, is een schroefendraaiertje, deze naast de pin in de Molex doen.

Mischien is het met de volgende foto's duidelijker:
http://www.computer-choppers.com/howto/molexremoval/molex1.htm

Ik heb van 1 van de foto's gebruik gemaakt en met pijltjes aangegeven welke klipjes ervoor zorgen dat het pinnetje vast blijft zitten:
(zie bijlage)
attachment.php

dus niet in dieijzerdingtje er is zo een klijne opningtje moet ik daar in drukken of er boven boven die ijzer ding

Je moet naast het pinnetje zitten, met een paperclip/schroefen draaiertje. Dus tussen het kunstof het het pinnetje in.

Zo moet het gaan, ik heb er al zoveel uit elkaar gehaald.

Zo moet het gaan, ik heb er al zoveel uit elkaar gehaald.

maar ik heb een andere vraagje bijvoorbeeld als het een beetje gebogen is is het dan een probleem want die ding is heel anders als ik die voeding kabel in me harde schijf zet kan er iets mis gaan want hij is niet echt rond:shocked:

ik ga een filmpje maken dan wijs ik je hoe ik het doe dan zie je wel dat het niet luktt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan