• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tijdsregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
heeft iemand een voorbeeld van een excel registratiefiletje? Dus waar ik van maandag tot en met vrijdag mijn werkuren in kan verantwoorden? Eventueel met bijv. een macro opdat ik de tijd niet zelf hoef in te tikken.
bedankt.

heeft iemand een voorbeeld van een excel registratiefiletje? Dus waar ik van maandag tot en met vrijdag mijn werkuren in kan verantwoorden? Eventueel met bijv. een macro opdat ik de tijd niet zelf hoef in te tikken.
bedankt.

Zoek het forum eens af. Een kant en klare oplossing is misschien niet direct beschikbaar, er zijn vele voorbeelden waar het al aardig in de richting gaat.

Er zijn inderdaad diverse voorbeelden, waaronder een voorbeeld van de registratie voor een medewerker schoonmaakbedrijf met overwerk- en urentoeslagen. De vraag is hoe ingewikkeld je het wilt maken. Maak een voorbeeld en meld daarin waar je tegenaan loopt.

Groet,

uiteindelijk heb ik het gewoon in excel gedaan(mt de hand).was toch maar voor 3 keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan