Webpagina's worden niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyalAirforce

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Hey,

Ik heb even een vraagje...

Als ik mijn Internet explorer (of FireFox) opstart, dan pakt hij geen enkele website.
Er is wel degelijk internet verbinding, want ik speel wolfenstein , en als ik die opstart
zie ik alle servers gewoon in de lijst staan en kan deze ook gewoon joinen.
Het probleem licht dus echt bij m'n browser(s) (denk ik?).:confused:
(Hij geeft btw deze melding: De pagina kan niet worden weergegeven.)
Mvg

Even een lijstje wat ik al geprobeerd heb:

1:Andere internet kabel geprobeerd
2: FireWall uitgeschakeld
(Sorry als ik m'n vraag in de onjuiste sectie geplaatst heb)

Laatst bewerkt:
Wel raar ik denk toch wel dat het aan je internetverbinding ligt. Of heel misschien je firewall. Zet deze uit en kijk dan eens.

Hoe zou het dan aan mijn internet verbinding kunnen liggen?Want ik kan wel online gamen...En ik gebruik McAffee 2006 als firewall, en heb dit ook altijd al gedaan en nooit problemen mee gehad, dus lijkt me vreemd als het hier aan licht..:confused:
Maar ik zal het eventjes proberen!;)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net m'n firewall uitgeschakeld, maar dat helpt helaas ook niets...:(
Maar, als het aan mijn internet zou liggen, dan zou het ook op andere computers
zo moeten zijn toch?Want ik zit nu met een andere Pc wel op interent..

Hoeft niet het kan aan je instellingen op je pc liggen of ook nog aan je kabel. Heb je je pc in die tijd eens herstart? Wil ook nog wel eens helpen.

Hoeft niet het kan aan je instellingen op je pc liggen of ook nog aan je kabel. Heb je je pc in die tijd eens herstart? Wil ook nog wel eens helpen.

Al zo vaak, ik denk wel rond de 4/5 keer al:eek:
Ik heb m'n pc ook al op internet proberen te krijgen met een andere kabel, maar tervergeefs:(

Kun je een cmd.exe openen en de resultaten van
ipconfig /all
nslookup cnn.com
ping cnn.com
tracert cnn.com
route print
eens geven? (als het te veel is voor hier, kan je het ook op http://rafb.net/paste/ zetten en dan de link die je daar krijgt hier posten)

Je kunt deze resultaten ook vergelijken met die van je andere computer om te zien waar de verschillen zittenl

Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan