deamon tools

• Onderwerp starter Onderwerp starter ceke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ceke

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
hoi, ik heb overlaatst een game gedownload (mag niet:eek: ik mag alles:D ) en als ik het iso bestand met deamon tools op een virtuele schijf zet, doet de setup het wel maar vanaf dat ik het spel wil spelen zegt hij dat hij de schijf niet herkent. wat moet ik doen:shocked:

no cd/dvd patch zoeken lijkt me
mag geen verwijzing naar geven dus even kijken.
meestal staat het ook op de cdrom/dvde is gedownload

Waarschijnlijk staat er een crack op de cd. (Dus naar Deze Computer en dan de cd openen en zoeken)

Dat bestandje (Is hetzelfde genaamd als het uitvoer bestand dat is geinstallerd) moet je kopieren en plakken in de map waar je het spel hebt geinstalleerd. Je krijgt de melding dat hij een bestand wil overschrijven en hier antwoord je met Ja op.

no cd/dvd patch zoeken lijkt me
mag geen verwijzing naar geven dus even kijken.
meestal staat het ook op de cdrom/dvde is gedownload

allereerst bedankt voor de snelle reacties allebei:thumb:
virtuosa, wat bedoel je juist met no cd/dvd patch zoeken ...?
sorry ik ben maar een nooob:shocked:
en Tha Devil ik weet niet juist wat je bedoeld met: Is hetzelfde genaamd als het uitvoer bestand dat is geinstaleerd. ik heb voor de zekerheid al de bestanden gekopierd maar hij doet het nog steeds niet:( alvast bedankt voor de informatie:D

Ik bedoel dat er in een mapje ergens op de cd een zelfde bestand staat als dat er in de installatie map staat, dit is het bestand waarmee je het spel opstart...

Ik neem als voorbeeld C&C:Generals waarbij in een mapje op de cd het bestand generals.exe staat en ditzelfde bestand staat ook in C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals

Wanneer ik het bestand van de cd kopieer en plak in c:\etc.. dan krijg ik de melding of ik het bestand wil overschrijven... Die beantwoord ik met Ja en nu kan ik het spel spelen met de cd die ik gebruik. (Hij zeurt dus niet om de verkeerde CD)

oke het is gelukt:thumb: bedankt he:D ik moest het bestandje wel eerst even op internet opzoeken want het zat niet in de gedoawnloade versie

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan