Sigmatel geluidskaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Soda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soda

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hoi,
wie kan me helpen?

ik heb gister vista home premium ff derop geknalt (origineel)

mn pc haalt een score van 3,6 alleen nu is het probleem dat zodra ik muziek ga afspelen en als ik de player op pauze zet de boxen gaan kraken als een schreewend varkentje....
ook als bijvoorbeeld msn een geluidje aangeeft komt er toch n klein kraakje achteraan.

Ik heb een onboard geluidskaart van Sigmatel en ik heb een Dell 9150 kast.

Wie is bekend met die probleem en wie heeft er iets tegen om het te verhelpen?? alvast bedankt!

groeten Tom.

Hoi,
wie kan me helpen?

ik heb gister vista home premium ff derop geknalt (origineel)

mn pc haalt een score van 3,6 alleen nu is het probleem dat zodra ik muziek ga afspelen en als ik de player op pauze zet de boxen gaan kraken als een schreewend varkentje....
ook als bijvoorbeeld msn een geluidje aangeeft komt er toch n klein kraakje achteraan.

Ik heb een onboard geluidskaart van Sigmatel en ik heb een Dell 9150 kast.

Wie is bekend met die probleem en wie heeft er iets tegen om het te verhelpen?? alvast bedankt!

groeten Tom.

Download de driver even en installeer die

mwuah, daar heb ik pas een uur of 4 naar gezocht, kan hem niet vinden!

maar bedankt voor de tip! iemand anders nog suggesties?

mwuah, daar heb ik pas een uur of 4 naar gezocht, kan hem niet vinden!

maar bedankt voor de tip! iemand anders nog suggesties?

bij DELL krijg je ook driver CD's, daar moet die als het goed is ook op staan

Dat weet ik, heb ik al gedaan maar nog werkt het niet kan het niet zo zijn dat het door vista komt. niet capable met vista ofzo?

Zo te zien op de support site van Dell, zijn de drivers voor Vista nog niet te downloaden. Even een mailtje naar Dell misschien?

Nee geen gehoor van Dell, beetje vreemd allemaal! :S maar ja weet iemand inmiddels al wat t nog meer kan zijn? kheb nog steeds geen geschikte driver gevonden//

ik wil vista denk k weer eraf hebben... weet iemand hoe k dat voor elkaar krijg want dat zou alleen via een speciale methode kunnen ofzo... dat is wat ik gehoord heb althans...

alvast bedankt

grts soda

ps. k wil terug naar windows xp MCE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan