vraag over hijack this

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe hijack this werkt, hoe je er zeg maar fouten mee opspoort? Ik zou dit wel willen weten, zodat ik niet steeds aan anderen hoef te vragen of ze het willen controleren

Ik vrees dat je daar toch wel behoorlijke ervaring en kennis van zaken voor moet hebben.
Het is denk ik ook beter om die vraag op www.nucia.nl te stellen.
Daar zitten de deskundigen.

thanx:thumb: doe ik dat wel ff.... Ik wil er ook wat meer van weten snap je, meer leren...

die mensen met hun virusproblemen toch altijd :P ik heb niet eens een virusscanner nodig :D

Mitsie007,
als je echt wil leren te werken met Hijackthis en de problemen kunnen vinden, dan kun je beter een opleiding op 1 van de Spyware forums volgen. Het is namelijk niet eenvoudig Hijackthis goed te begrijpen om de infecties te vinden.

mijn brein = mijn virusscanner :P

en als i kdan toch een virus heb, vind ik het best wel eens leuk om die er manueel uit te "ploerken" :D

Daar is meen ik een topic over in de memberchat.
Gestart door Lange Pier.
Iets over boute en gedurfde uitspraken.

Dan moet je je zeker even mengen in die topic....................

Kort gezegd is HijackThis een tooltje waarmee je verschillende gebieden van je pc kunt zien en dan kunt controleren op spyware of andere malware.
Bijvoorbeeld de lopende processen, processen die automatisch mee opstarten met Windows, speciale services, toevoegingen aan IE ( toolbars bijvoorbeeld ) enz.

HijackThis laat dus niet alle malware zien, het logje bevat dus alleen info over verschillende gebieden van je pc. HJT-experts kunnen aan de hand van dat logje zien of je bent geinfecteerd en op welk gebied dat dan is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan