Nero 7 werkt helemaal niet op vista!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fab

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hey,

Er is een patch uitgekomen voor nero 7, die alles compatable maakt met Windows Vista, maar ik heb anders ervaren. Ik draai een orriginele Vista Ultimate versie en ik krijg nero niet geinstalleerd.

Daar begint het dus al mee, ik kan nero 7 niet eens meer installeren omdat ie zegt dat windows explorer nog open staat. ( fout 12 dacht ik ). Maar er staat niks open. Ik kan het gewoon niet installeren dus laat staan die patch erover heen.

Wie kan het wel?
Is dit een bekent probleem?
Of heeft iemand hier een oplossing voor?

Let me know.

Thanx in advance,
Fab

De laatste versie werkt prima met/op Vista.

Haal eerst de Nero verwijdertool op, maar hem schoon ermee en installeer de upgrade/proefversie met je huidige key.

Ik ga dit meteen testen. Maar zowiso, ik raad iedereen af vista te gebruiken. Ze zeggen alles heel mooi maar in werkelijkheid is er nog geen één pc geschikt voor vista, en dat ligt niet aan de pc's maar aan vista zelf.

Ik heb al zoveel fouten gezien in vista dat ik me begin te concluderen dat Vista nog helemaal niet Ready is. Acountbeperkingen, geheugendump errors etc.

Dikke **** voor microsoft, ik laat mn orriginele vista versie vallen voor een pirated XP Pro.:mad:

Bah!

Tja, je hebt een testprogramma om te zien of Vista wel voor jouw PC geschikt is, en als daar een onderdeel bij staat, waar geen ondersteuning voor is, doe je het toch echt zelf.

Maar iedereen wil ineens Vista, dat ligt toch echt aan de gebruiker, niet aan Microsoft, die is duidelijk genoeg geweest.

Bedoeld voor nieuwe PC's, en voor oudere, die testtool gebruiken.

Ook staat nergens dat je moet gebruiken, toch.

En over tig jaar, werkt het gros van de mensen er toch mee, was met XP precies hetzelfde.

Mja das waar, probleem met nero is iig opgelost.

Hallo !

Tja, over Vista: Toen XP uit kwam waren de klachten volkomen gelijk aan alles wat ik hier nu over Vista hoor.

Je hoeft het toch niet te kopen ?

Enne: Vista Ultimate draait hier al sinds november zonder problemen, behalve enige drivers. Maar inmiddels zijn de meeste divers wel door de resp. fabrikanten uitgebracht.

Draait op deze PC: AthlonXP 3200 +, 1,5 Gig, Geforce 5900 XT, ASUS A7V880.

Rating 3.6, en da's toch echt geen super-PC !!!

Met spellen is het wat anders, maar hetzelfde gezeur was er al in 2001 met XP !

En NERO werkt inmiddels ook prima op Vista, dus.......

Greetz,

Harry.

nero 7 werkt niet

welke nero hebben jullie gedownload want ik ben al meer dan 4 uur aant proberen en ik krijg hem maar niet geinstalleerd . ik heb nero 7 premium reloaded gekocht vandaag en krijg hem niet geinstalleerd . hij geeft op het einde een fout . kan iemand mij een linkje geven waar ik moet downloaden en dat ik erna gewoon mijn code moet ingeven . ik werk onder windows vista .dankjullie wel

Shellmanager database??

Ik heb kort geleden Vista geinstalleerd en krijg bij installatie van Nero 7.8.5.0 een melding: "shellmanager database defect of niet aanwezig". vervolgens breekt de installatie af. iemand enig idee wat dit inhoudt en hoe het op te lossen?

Hallo !

Tja, over Vista: Toen XP uit kwam waren de klachten volkomen gelijk aan alles wat ik hier nu over Vista hoor.

Je hoeft het toch niet te kopen ?

Enne: Vista Ultimate draait hier al sinds november zonder problemen, behalve enige drivers. Maar inmiddels zijn de meeste divers wel door de resp. fabrikanten uitgebracht.

Draait op deze PC: AthlonXP 3200 +, 1,5 Gig, Geforce 5900 XT, ASUS A7V880.

Rating 3.6, en da's toch echt geen super-PC !!!

Met spellen is het wat anders, maar hetzelfde gezeur was er al in 2001 met XP !

En NERO werkt inmiddels ook prima op Vista, dus.......

Greetz,

Harry.

Ik kan inderdaad ook niets anders zeggen. Ik draai Vista Ultimate echt zonder een enkel probleem, zelfs alle benodigde drivers werden tijdens de installatie gevonden en geinstalleerd.
Mijn PC heeft volgens Vista zelfs een score van slechts 1 en nog heb ik geen problemen, ook niet met Aero (lage score door videokaart)!

Specs:
Mobo KT4 Ultra
CPU AMD Athlon 2800+ barton
1024Mb Ram
Graka Radeon 9600 Pro 256mb

Ik ga dit meteen testen. Maar zowiso, ik raad iedereen af vista te gebruiken. Ze zeggen alles heel mooi maar in werkelijkheid is er nog geen één pc geschikt voor vista, en dat ligt niet aan de pc's maar aan vista zelf.

Ik heb al zoveel fouten gezien in vista dat ik me begin te concluderen dat Vista nog helemaal niet Ready is. Acountbeperkingen, geheugendump errors etc.

Dikke **** voor microsoft, ik laat mn orriginele vista versie vallen voor een pirated XP Pro.:mad:

Bah!

Wil je dan nie xp er weer op zetten ik zou der wel voor kiezen maar als jij windows vista gekocht hebt is het ook weer zonde om het niet te gebruiken.
zelf heb ik ook vista een keer geprobeerd maar mijn geluid was alleen maar een beta en ik moest toen het geluid wel 20 keer per dag opnieuw er opzetten.
toen heb ik xp weer geinstalleerd en dat werkt toppie!!!

mvg Robin2007

Nero 7 dè installeren?

Ga dan naar de website van NERO, in het duits, vertel je verhaal en de volgende dag krijg je alle medewerking die je nodig hebt.Succes, thiswahcarger.

Hoi !

Topic is meer dan 1 jaar oud......

Inmiddels zal @T.S. toch wel een brandprogramma geinstalleerd hebben.....

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan