Soort moederbord Dell

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Ik overweeg een pc aan te schaffen van Dell. Echter bezit ik nog een paar pci kaarten en ik wil dus weten of er voldoende pci sloten op het moederbord aanwezig zijn. Op de site van Dell tref ik geen enkele informatie aan over de door hun gebruikte moederborden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ai, ik heb er dus overheen gelezen. :o
Ik was meer op zoek naar een kopje "moederbord".

Dan nog even een andere vraag:
Is Dell een goed produkt, goede service en prijstechnisch?

ik heb geen ervaring met dell om eerlijk te zijn

wellicht dat er nog iemand anders daarop reageert

al hoor ik links en rechts om me heen dat de meningen wel verdeeldt zijn

Het systeem van Dell, zelf je configuratie samenstellen, werkt uitstekend voor degenen die weten wat ze doen. De service van Dell is goed, maar uitzonderingen op de regel komen altijd voor. Maar ze zijn geen vast topic bij Radar of Kassa, dacht ik..
De meeste problemen ontstaan doordat, uit onwetenheid, de verkeerde keuzes zijn gemaakt. Het omruilen loopt dan vaak ook niet soepel (en bevalt de nieuwe configuratie?)

Als je die er zelf in zet vervalt wel gelijk de garantie. :confused:

ahh joh valt wel mee, op me stage hadden ze een voeding opgeblazen en gaven de dell de schuld. volgende dag een nieuwe gloed nieuwe pc:thumb:. maar met de service van dell zit het goed. nette behulpzame helpdesk.:)

Meestal als het zegeltje op de kast verbroken is vervalt de garantie.

Als je de kast wil opendoen, zit er meestal een zegeltje overheen geplakt. Als je de kast dan openmaakt, dan breekt het zegeltje automatisch, en is je garantie verlopen.

Als je die er zelf in zet vervalt wel gelijk de garantie. :confused:

Niet waar. Dell gebruikt geen zegels, maar geeft zelfs op de site uitleg hoe je zelf kaarten, harddisken en geheugen moet plaatsen.

Mijn ervaringen met Dell, voor dat geld krijg je nergens anders een kwalitatief vergelijkbaar systeem met de software erbij, bovendien draait het geheel uiterst stabiel en snel.

nou ik had goede ervaring mijn oude comp was net nog geen drie jaar en het moederbord gaf de geest , ik kreeg gewoon de volgende dag een gelijkwaardige comp gebracht dus hulde voor dell

en zo zie je maar weer

zoveel mensen zoveel meningen:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan