martin van de mortel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2000
De pc van mijn zoon heeft en probleem en ik heb het niet kunnen oplossen.
Windows wil niet meer opstarten. Wat gaat wel en wat niet.
zwarte opstartscherm windows xp pro komt wel
blauw opstartscherm windows starten komt ook.
scherm om je aan te melden op eenaccount ( er is er maar 1) komt ook.
Als je dat aanklikt dan valt het al op dat het langer dan normaal duurt voordat hij verder gaat.
Daarna komt het bueaublad en de cursur van de muis (beweegbaar, maar verder helemaal niets !
Ik kan taakbeheer openen en daar staan 12 processen in ( normaal 40 geloof ik)
In veilige modus opstarten geeft hetzelfde probleem of ik nu op zijn account of op het admin account aanmeldt dat makt niet uit.
Tja en nu weet ik het niet meer.
Bijkomend probleem is dat windows op I staat en niet op C dus met de windows cd de installatie herstellen lukt ook niet. Als ik me aanmeldt bij C:\windows gebeurt er verder niets meer (ik denk omdat windows niet op C staat ? )
Windows wil niet meer opstarten. Wat gaat wel en wat niet.
zwarte opstartscherm windows xp pro komt wel
blauw opstartscherm windows starten komt ook.
scherm om je aan te melden op eenaccount ( er is er maar 1) komt ook.
Als je dat aanklikt dan valt het al op dat het langer dan normaal duurt voordat hij verder gaat.
Daarna komt het bueaublad en de cursur van de muis (beweegbaar, maar verder helemaal niets !
Ik kan taakbeheer openen en daar staan 12 processen in ( normaal 40 geloof ik)
In veilige modus opstarten geeft hetzelfde probleem of ik nu op zijn account of op het admin account aanmeldt dat makt niet uit.
Tja en nu weet ik het niet meer.
Bijkomend probleem is dat windows op I staat en niet op C dus met de windows cd de installatie herstellen lukt ook niet. Als ik me aanmeldt bij C:\windows gebeurt er verder niets meer (ik denk omdat windows niet op C staat ? )