pc op tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter JayC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JayC

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
beste mensen ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten maar als ik nu rechtermuisknop - eigenschappen op bureaublad klik dan krijg ik het scherm niet meer te zien dus ik kan geen achtergrond ofzo veranderen

weet misch iemand hoe ik dit kan verhelpen

alvast bedankt!

MVG

JayC

hij reageert niet meer op rechtermuisknop beeldscherm eigenschappen als je dan op alt + tab drukt dan zie je m wel staan maar ik denk dat toch
dat het schermpje tussen de 2 schermen is blijven hangen ofzo mar krijg m niet te pakken ofzo

pc op tv aansluiten is helemaal gelukt.

alvast erg bedankt! :thumb:

hij reageert niet meer op rechtermuisknop beeldscherm eigenschappen als je dan op alt + tab drukt dan zie je m wel staan maar ik denk dat toch
dat het schermpje tussen de 2 schermen is blijven hangen ofzo mar krijg m niet te pakken ofzo

pc op tv aansluiten is helemaal gelukt.

Dus het is op beide schermen niet te zien? Wat voor view gebruik voor je beide schermen?

-Verlengde bureaublad?
- Gekloonde bureaublad?

eigenlijk zou het niet moeten uitmaken, je zou het moeten kunnen zien op 1 van de schermen, ertussen hangen kan niet, omdat bij een verlengd bureaublad het einde van beide schermen direct doorloopt op de ander, tenzij op 1 van je schermen het beeld niet juist gecentreerd is.

ik heb hem weer terug :)

nu heb ik een ander vraagje :P als ik bijv. in mn bed lig zijn de letters op mn tv beetje onduidelijk moet ik dan bij dat scherm de dpi veranderen naar 120 ipv standaart iets in de 90 :)

alvast bedankt! :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan