hotmail wachtwoord..:S help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
wie kan mij helpen!!!

ik wou me net op msn aanmelden en toen gaf hij aan verkeerd wachtwoord. ik gebruik altijd automatisch aanmelden dus ook altijd hetzelfde wachtwoord. ook kon ik niet meer mijn mail lezen daardoor.
het antwoord op de geheime vraag weet ik wel maar hij blijft maar zeggen dat het niet goed is.
is er een andre manier dat ik weer in mijn mailbox kan komen??????
please wie kan er via een manier toch achter komen wat mijn wachtwoord is of veranderen zodat ik erweer in kom???

misschien kan je bij je geheime vraag kijken of je geen extra spaties gebruikt. volgens mij led die daar ook op

Als je alles goed invult en je niet kan aanmelden dan heeft iemand jou wachtwoord (als grap..?) veranderd. Dus.. = Je hebt een probleem :confused:
Hoe los je dit op? Mail sturen naar Hotmail, vanaf een normale account (geen Hotmail, Yahoo, etc) waarbij je e.e.a. uit gaat leggen. Je moet hun ook vertellen al hoe lang je deze account hebt, wat was je normale wachtwoord, etc. Hierover krijg je van hun een vragenlijst.
Als je gegevens kloppen dan zorgen hun dat je een nieuwe wachtwoord krijgt zodat je, je aan kunt melden.
Succ6
Bugsy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan