Paint.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Heej,

Ik heb paint.net op me pc staan, Maar ik heb nergens een map op me computer staan waar het in staat! Hij staat wel in de software lijst van me pc! als ik daar klik op verwijderen krijg ik een fout:
Code:
there is a problem with this Windows Installer Package. A program required for this install to complete could not be run. Contact your suport personnel or package vendor.

Ook als ik hem opnieuw wil installeren krijg ik dezelfde fout:confused:
Ik heb gerpobeerd met zoeken om iets van paint.net te vinden maar ik kon niets vinden:eek: Hoe kan ik zorgen dat die het wel weer doet?

Paint.net staat normaal gesproken in de map;
C:\Program Files\Paint.NET

attachment.php

Hier wat meer info over jou probleem (Engels).
Daarin wordt verwezen naar deze site van Microsoft.

Bijlagen

• ScreenHunter_48.jpg
    ScreenHunter_48.jpg
    40,2 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Ik zei toch al dat er nergens een map was van Paint.net?

Linkjes onder de afbeelding ook al even door genomen?

Ja natuurlijk anders zeg ik toch ook niet dat hij het nog steeds niet doet of wel soms?

Wel vriendelijk blijven he? anders wil niemand meer helpen :confused:

Ja natuurlijk anders zeg ik toch ook niet dat hij het nog steeds niet doet of wel soms?

Nou dat was niet erg duidelijk, verder geef je ook niet aan wat je precies geprobeerd hebt.
Mag ik uit je reactie opmaken dat de Windows Installer CleanUp Utility niet geholpen heeft?

Het probleem is blijkbaar verholpen :)

Voor het geval het nog niet is verholpen:
verander de zoekopdracht is wat, gebruik ten eerste niet het zoekscherm dat er staat bij rechtermuisknop op start en niet het nogmale menu daarvan, dan nog bij geavanceerde opties 'verborge mappen en bestanden doorzoeken' enzo..

mischien lukt het dan wel.. suc6;)

greetz,,.

Heb ondertussen al windows vista, dsu hij doet het allang al:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan