Windows XP Home in 1360x768 voor Samsung LE32N71B

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenme

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb net de Samsung LE32N71B aangeschaft en ben er erg blij mee! Maaaarrrrrrrrrrrrrrrr.... toen ik het apparaat aansloot op mijn pc middels een DVI/HDMI kabeltje bleek dat ik niet de juiste resolutie had om het beel volledig weer te geven. Ik draai momenteel in 1280x720 pixels maar nu snoept ie aan alle kanten een randje van het beeld af zodat ik nog maar nauwelijks mijn startbalk kan zien.

Om een lang verhaal kort te maken, ik zou dus windows in 1360x768 moeten draaien maar dat is geen optie bij Eigenschappen beeldscherm, tabblad instellingen!
HELP!!! Wie weet hoe ik dit op los?

MVG,
Maarten

Ondersteunt jouw videokaart wel alle resoluties 'breedbeeld'?
Welk merk en type videokaart heb je dus?

Ondersteunt jouw videokaart wel alle resoluties 'breedbeeld'?
Welk merk en type videokaart heb je dus?

Een Nvidia GeForce 7200 GS. Wil je daarmee zeggen dat ik een nieuwe videokaart moet kopen als Nvidia geen breedbeeld driver voor mijn kaart beschikbaar heeft dan? :shocked:

Gelukt!!!

Het is me gelukt!!! Ik heb de nieuwste driver voor mn videokaart gedownload en dat resulteerde in een ander Nvidia Control panel waarbij ik het formaat van mijn bureaublad door middel van schuifjes kon wijzigen... mn beeld ziet er nu TE GEK uit!
Bedankt voor je hulp,
Maarten!

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb net de Samsung LE32N71B aangeschaft en ben er erg blij mee! Maaaarrrrrrrrrrrrrrrr.... toen ik het apparaat aansloot op mijn pc middels een DVI/HDMI kabeltje bleek dat ik niet de juiste resolutie had om het beel volledig weer te geven. Ik draai momenteel in 1280x720 pixels maar nu snoept ie aan alle kanten een randje van het beeld af zodat ik nog maar nauwelijks mijn startbalk kan zien.

Om een lang verhaal kort te maken, ik zou dus windows in 1360x768 moeten draaien maar dat is geen optie bij Eigenschappen beeldscherm, tabblad instellingen!
HELP!!! Wie weet hoe ik dit op los?

MVG,
Maarten

Ik heb de zelfde tv en volgens de manual kun je alleen via D-sub (vga) aansluiten op je computer. Heb jij 'm echt via DVI aangesloten of via een converterblokje?

Ik heb hem echt via DVI aangesloten... Wat is een converterblokje?

Ik heb mij pc via een dvi>vga converter aangesloten op de vga ingang van de Tv
Dus eigenlijk gewoon via vga want een van de dvi uitgangen van mijn 7600 gt geeft ook gewoon analoog signaal.
Je hebt op deze manier echt 1360x768 resolutie.

Op die fiets, is dat beter of slechter dan wat ik heb gedaan? Volgens mij past ie nu namelijk digitaal de resolutie aan via de driver van mn videokaart...
Groet!

Op die fiets, is dat beter of slechter dan wat ik heb gedaan? Volgens mij past ie nu namelijk digitaal de resolutie aan via de driver van mn videokaart...
Groet!

Ik wist eigenlijk niet eens dat het kon via dvi naar hdmi!
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je alleen via vga.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan