Email adressen niet te vinden in contacts?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeBrasil

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
mijn outlook 2003 geeft me email adressen na ik de eerste letter tip van het adres, maar vele van deze adressen zijn niet te vinden in mijn contacts?? waar zitten die dan?? waar kan ik ze vinden?
bedankt voor uw hulp

Joe:o

my outlook 2003 sugests email addresses when I type the first letter, but many of these so usfully sugested email addresses are not in my contacts list , yet they must be saved somewhere? who can tell me where?? How can I add them to my contacts list (preferably all at once , not 1 by 1)

Joe

dat zijn gebruikte mailadressen van mensen die niet in je contacts zitten ...

Gebruikte mail adressen

Hey jean,
dankm u voor hulp,ik weet dat deze mail adressen geantwoorde of geopende mails zijn, maar waar zijn die bewaart? of gesaved? is er een "file" waar ik ze kan vinden? ik zou ze graag in mijn contacts zetten hoe moet dat??

Hey jean,
dankm u voor hulp,ik weet dat deze mail adressen geantwoorde of geopende mails zijn, maar waar zijn die bewaart? of gesaved? is er een "file" waar ik ze kan vinden? ik zou ze graag in mijn contacts zetten hoe moet dat??

rechtklikken op het adres en toevoegen aan adresboek ...

Right click OK maar kan ik ze allemaal in eens

Thanks Jean,
maar waar is die data geborgen? waar kan ik deze lijst vinden? er zijn der veel te veel om een per een te right cliken etc.. Ik wil de lijst van deze email adressen vinden.
Thanks
Joe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan