• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data in kolom aanpassen(2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wigi,

Ik snap 'm! begrijp alleen niet waarom je in het tweede gedeelte +1+5 gebruikt en niet gewoon +6 ??

Dat is natuurlijk hetzelfde, maar was enkel als extra info voor jou om de formule beter te begrijpen.

Dat is natuurlijk hetzelfde, maar was enkel als extra info voor jou om de formule beter te begrijpen.

Dat vermoede ik al maar, je weet nooit...
Ik heb zeker een hoop gehad aan de uitleg, panklare oplossingen alleen zijn wel handig maar je steek er zo weinig van op.

Verander de 6 in een 5.

Die voelde ik al aankomen.

Je tweede optie was precies op maat, tenminste nadat ik de laatste "-1" in "+1" had veranderd, wou je met wakker houden? :D

Ik heb nu van beide voorbeelden en zeker van de begeleidende uitleg genoeg opgestoken (hoop ik) om een paar andere problemen aan te pakken. Mocht dat niet lukken dan zou ik graag weer een beroep op jullie doen.
Beiden en ook Axel ontzettend bedankt :thumb:
assessor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan