hp laserjet 4000 tn

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenobi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
he, ik heb een hp 4000tn maar als ik aan het printen ga, dan staan er wel letters op m'n blad, maar ik veeg ze er zo weer af. Ook na een half uur kan ik de letters er zo weer van af vegen. Het lijkt wel of het poeder (toner) op het papier ligt, en er niet in zit raar, maar waar... Ik heb een nieuwe toner erin zitten maar ik snap er niks van. Kan iemand me helpen met dit probleem?

Mvg Kenobi.

Yup Fuser problemen, de poeder word er niet op gebrand, daardoor hecht het niet

Yup Fuser problemen, de poeder word er niet op gebrand, daardoor hecht het niet

Maar.... hoe kan het dan dat die het de ene keer wel doet en de andere keer weer niet.
Kan dit een los kontakt zijn? Die gloeidraad of fuser, zit die in de slee van de toner want anders ga ik m'n toner terug brengen.... dan ben ik er ook namelijk.

Kenobi

Tja, dat is hier vandaan niet te beoordelen, kijken misschien?

Overigens is zo'n fuser element niet goedkoop, en als het alleen die gloeidraad is, wat is wijsheid.

Tja, dat is hier vandaan niet te beoordelen, kijken misschien?

Overigens is zo'n fuser element niet goedkoop, en als het alleen die gloeidraad is, wat is wijsheid.

Ga eens terug naar die computerwinkel met die toner slee, eens kijken of die er wat aan kunnen doen of iets weten.
Ga ook niet alles open maken enzo daar heb ik geen tijd voor.
Ik heb ook al een mail naar hp gestuurd ik ben nog in afwachting van hun antwoord maar ik denk dat het gewoon een andere printer word
of misschien die toner, maar we wachten het wel af.

Jullie allemaal bedankt voor de informatie.

Later.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan