Firewall, torrent vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.Friendly

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Beste lezer,

ik download graag en veel en momenteel ben ik knoppix aan het downloaden. Ik heb momenten gehad dat hij meer dan 400 kb/s downloadde. Sinds ik een nieuwe computer heb met een nieuwe firewall (virusscanner etc.) kom hij krap over de 7 kb/s. Wat nu?

Ik download met bitcommet en met een ander torrent programma downloaden, word hij zeker niet sneller. :confused:

Bedankt, in ieder geval voor het lezen,

Guido

Waarschijnlijk moet je nog een poort openen in je firewall.

Ga in Bitcomet naar het instellingenscherm ( Options of Settings oid ) en zoek de poort die Bitcomet gebruikt.
Deze moet je openen in je firewall en misschien ook nog in de router die je gebruikt om op internet te komen.
En je moet Bitcomet volledige toegang geven tot het internet dus je moet zorgen dat alle verbindingen met Bitcomet worden geaccepteerd.

Succes!:thumb:

( En Knoppix is ook van de Knoppix-site los te downloaden, als je Knoppix snel nodig hebt )

mss zijn er ook minder seeders aanwezig ... je snelheid hangt af van de uploaders.

Beste lezer,

ik download graag en veel en momenteel ben ik knoppix aan het downloaden. Ik heb momenten gehad dat hij meer dan 400 kb/s downloadde. Sinds ik een nieuwe computer heb met een nieuwe firewall (virusscanner etc.) kom hij krap over de 7 kb/s. Wat nu?

Ik download met bitcommet en met een ander torrent programma downloaden, word hij zeker niet sneller. :confused:

Bedankt, in ieder geval voor het lezen,

Guido

Welke firewall, gebruik je stealth mode ?

Nee, het is al verholpen (ik klik zo op vraag is al opgelost).

Het zat hem in de seeds, best dom van mij, maar ik had eerst dat hij heel snel ging (zelfde torrent) en daarom dacht ik dat het nu vast ook zo was door die statistieken (op de website waar ik het aantal seeds dacht te zien).

Ik ftp hem nu met freedownloadmanager (dat programma is wel wat reclame waard).

Allen bedankt!

Oke.:thumb:

Altijd handig zo'n downloadmanager, de snelheden zijn ook bij mij bijna altijd een stuk hoger bij een goed programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan