Supreme commander specs

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhaeve5

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Ik heb het spel Supreme Commander maar het gaat niet echt vlot
Mijn computer:
Processsor: 3,6 Ghz Dual Core van Intel
Grafische Kaart: 512 mb Saphire Raden x1600
Ram: 1 GB DDR
Hoe komt dit, mijn computer komt tot ruim boven de aanbevolen specs

Zou je wat meer info kunnen geven over het spel? Wat loopt niet vlot en ho estaan de instellingen?

Hij loopt op zon 10 fps met de settings op medium en zonder shadows

Vaak is het zo dat je de systeem eisen moet verdubelen, ik denk zelf dat het aan je RAM ligt. Dat is misschien een beetje weinig.:confused:

Vaak is het zo dat je de systeem eisen moet verdubelen, ik denk zelf dat het aan je RAM ligt. Dat is misschien een beetje weinig.:confused:

Sorry dat ik het zeg. Maar dit is gewoon niet waar hoor. De minimale systeem eisen leveren echt geen 10 fps op. En 1 GB is meer dan genoeg voor veruit de meeste games.
De Saphire Radeon x1600 512mb blijft wat achter op derest van je systeem, maar normaal gesproken zou een dergelijke kaart het spel op medium-settings wel redelijk moeten kunnen draaien.
Heb je naast het spel nog andere zaken lopen? P2P programma's? Minimaliseer tijdens het spel alles eens, en kijk in taakbeheer bij processen wat er allemaal veel geheugen zuipt. In hoe goede conditie is je computer? Genoeg vrije schijfruimte? Niet te gefragmeerd? Geen register problemen?

Laatst bewerkt:
Wellicht om te proberen of het verbetering oplevert. Maar normaal gesproken zijn dat nu net de twee programma's die ik altijd aan laat.

Dat doe ik nu ook (me me nieuwe pc).
Maar eerst had ik een behoorlijk langzame en toen hielp dat redelijk goed.
Toen had ik maar 512mb ram en een oude videokaart.
Ik speel BF2 en die vreet je ram weg ;)

Ik zou zeggen probeer het eens

Ik heb nu 2 GB ddr2 ram en ik heb m'n x1600 een beetje overclockt en hij draait nu op 16 FPS :D , en welke grafische kaart zou je me aanbevelen? ( liefst niet TE duur)

Ik heb 512 meg ram
ati 9600 series
AMD Athlon(tm) 64 Processor 3400+ met 2,4 GH ofzo

en het spel werkt bij mij, welliswaar niet op de hoogste grafische setings :rolleyes:
Ik ken echter iemand met beter settings die het spel ook niet aan kan

dat betwijfel ik eigenlijk. Ik heb nog nooit gehoord dat je daar problemen mee kunt krijgen, toch niet zulke as jij hebt ^^, update alle drivers is ofzo? Anders weet ik het ook niet...

hoe groot is de maximum grootte van je virtuele geheugen? ik heb die van mij standaard op 3GB staan, aangezien ik een terabyte in m'n pc heb zitten.

Ik speel de demo en ik had eerst een Radeon 9600, 1 GB RAM en een AMD Athlon 1.8 GHz (3.0 GHz) toen kon ik hem draaien met alles op low behalve textures.
Nu heb ik een Radeon X1950 Pro en nu kan ik hem op medium spelen met ongeveer 15 FPS.
Dat vind ik nou ook niet echt een grote vooruitgang :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan