windows start niet meer op

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
hallo

gisteravond nadat ik 2 x een crash had gehad wou mijn xp dus niet meer op starten

geprobeerd heb ik al vanalles zoals: recente instellingen die werkten en zelfs een systeemherstel in de veilige modus

in de veilige modus start ie wel op maar niet op mijn eigen account (deze staat er wel maar ik kan er niet op inloggen)

ook staat er de administrator account en op deze kan ik wel inloggen ..

maar als ik naar documents and settings ga kan ik de map van mezelf niet openen :toegang geweigerd ..is dan de melding

zeer vervelend daar ik een groot aantal fotos van mijn kinderen er op had staan

hopelijk is er nog een manier om dit op te lossen want ik ben bang dat mn windows cd het niet meer gaat redden daar deze toch wel beschadigd is geraakt in de loop van de tijd
en die fotos zijn natuurlijk zwaar belangrijk voor me

wie weet raad

???

groeten vanuit de veilige modus!

Laatst bewerkt:
Heb je kort voor die crashes nieuwe hardware of software geinstalleerd?
Had je bij die crashes geen foutmeldingen? Wat was je aan het doen toen je crashte?

ik had inderdaad nieuwe hardware geinstalleerd nl: een extra geluidskaart

maar hier was alles goed mee

het crashen zelf kwam doordat ik een mix die ik had gemaakt met virtual dj naar iemand op msn stuurde

de eerste x was het systeem hersteld van een ernstige fout en de 2e x was ik eigenwijs en heb ik nogmaals het bestand proberen te verzenden

waarna de pc weer crashte en niet meer opstartte

ps de geluidskaart had ik daarna er wer uit gehaald maar dat helpt dus niet

Vervelend voor je. Kun je eens kijken in Systeembeheer, Logboeken, Systeem of er regels staan met rode icoontjes ervoor? Klik rechts op zo'n regel, kies Eigenschappen en kijk in het venstertje wat er over de fout wordt verteld.

er staan er zooveel ...welke moet ik hebben ?

ik moet nu echt weg bedankt en ik ben er morgen weer ..nogmaals bedankt

Kies er een paar zo dicht mogelijk bij het tijdstip van de crashes. Als de omschrijvingen ook maar iets van Virtual DJ of VJ drivers vermelden, kijk dan ook in Virtual DJ bij de Opties of Voorkeuren/Preferences of je daar de eigenschappen van de nieuwe geluidskaart wel hebt doorgevoerd. (Port-IN, Port-OUT.)

ik ben voor een clean install gegaan omdat ik de pc echt nodig had

en het is gelukt met de cd gelukkig

toch bedankt voor de hulp

ik ben voor een clean install gegaan omdat ik de pc echt nodig had

en het is gelukt met de cd gelukkig

toch bedankt voor de hulp

Maar nu ben je waarschijnlijk wel de foto's kwijt, of stonden die op een andere partitie?

In gevallen van 1 partitie plaats ik er meestal een schijfje bij, set hier windows xp op en kan zo de data van de oude schijf redden en bekijken wat of er wat is met de harde schijf. En een aanrader voor personen die een pc niet hoeven te delen: sla je documenten op in een zelfgemaakte map op C en niet in de mappen Mijn Documenten, die zijn vaak moeilijker te bereiken bij een crash als je niet kunt inloggen met je originele account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan