DVD branden met DVD Schrink lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodocus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
De laatste dagen heb ik een probleem met het branden van DVD's waar ik niet uit kom.

Ik probeer met "DVD Schrink 3.2" een aantal DVD's te kopieren die ik eerder met mijn DVD rcorder van de TV heb opgenomen. Voorheen nooit problemen, echter nu op het moment dat hij moet gaan branden krijg ik steeds allerlei foutmeldingen, zie onder.

=== CDRom-Device-Map ===
PHILIPS DROM5016L E: CDRom0
PHILIPS DVDR1640P F: CDRom1
=======================

AutoRun : 1
Excluded drive IDs:
WriteBufferSize: 83886080 (0) Byte
ShowDrvBufStat : 0
BUFE : 0
Physical memory : 2047MB (2096364kB)
Free physical memory: 1593MB (1632132kB)
Memory in use : 22 %
Uncached PFiles: 0x0
Use Inquiry : 1
Global Bus Type: default (0)
Check supported media : Disabled (0)

28.3.2007
NeroAPI
17:33:27 #1 Phase 112 File APIProgress.cpp, Line 275
DVD-Video files reallocation started

17:33:27 #2 Phase 114 File APIProgress.cpp, Line 275
DVD-Video files reallocation completed (no file modified)

17:33:27 #3 Phase 111 File APIProgress.cpp, Line 275
DVD-Video files sorted

17:33:27 #4 NEROAPI 7 File Burncd.cpp, Line 3095
Error:\nCannot connect TRF.

17:33:27 #5 Text 0 File AudioCompilationImpl.cpp, Line 867
DRM: DRM burn session terminated.

17:33:27 #6 Text 0 File AudioCompilationImpl.cpp, Line 896
DRM: Closing entire DRM handling. Bye.

Existing drivers:
File 'Drivers\CDRALW2K.SYS': Ver=8.0.0.212 , size=2560 bytes, created 26-1-2007 3:19:00
File 'Drivers\PXHELP20.SYS': Ver=3.00.43J, size=36624 bytes, created 26-1-2007 3:19:00 (Prassi/Veritas driver for win 2K)

Registry Keys:
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WinLogon\AllocateCDROMs : 1 (Security Option)

Een dergelijke DVD kopieren met Nero lijkt ook niet te lukken, volgens mij gaat dat gezien de voortgang te minste 1,5 uur duren.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

De laatste dagen heb ik een probleem met het branden van DVD's waar ik niet uit kom.

Ik probeer met "DVD Schrink 3.2" een aantal DVD's te kopieren die ik eerder met mijn DVD rcorder van de TV heb opgenomen.

Waarom zou je dat willen doen als je ze toch al op dvd hebt staan?

Met dvd-shrink kun je trouwens geen dvd's branden. Wanneer je een dvd gedecodeerd hebt met dvd shrink en vervolgens moet gaan branden maakt dvd shrink gebruik van brandsoftware op de pc (bv Nero). Als je met een dvd recorder een dvd hebt opgenomen moet je deze eerste finaliseren met de recorder zelf voordat je met die dvd in een ander medium gaat werken.

Laatst bewerkt:
OK, ik snap je punt.

In dat geval werkt Nero niet goed, maar waarom dat zo is kom ik niet goed achter.
De DVD's die ik wil kopieren zijn overigens wel gefinaliseerd.

Wie kan mij hierbij helpen?

Als DVD Shrink klaar is met zijn berekeningen en middels Nero wil gaan branden lukt dit niet en krijg ik de bijgeloten foutmeldingen.

Bijlagen

• Afbeelding2.jpg
    Afbeelding2.jpg
    46,7 KB · Weergaven: 72
Als je meerdere geheugenmodules gebruikt probeer dan eens telkens met 1 latje, krijg je de foutmelding nog dan probeer je met het volgende latje.

Nog 1 vraagje :o

Waarom maak je hier eigenlijk gebruik van dvd shrink? Dit is alleen nodig als een dvd beveiligd is.

Tja, ik gebruikte het alleen maar omdat Nero zo traag werkt sinds kort. Een DVD kopieren duurt nu meer dan een uur. Nu achteraf gezien heeft dat natuurlijk niets met DVD Shrink te maken.

Overigens dat met die geheugenbankjes snap ik niet helemaal.

ok, nu moet je 1 latje weg halen en 1 latje laten zitten. Dan probeer je nog eens wat je uiteindelijk wilt doen. Krijg je nog die foutmelding dan plaats je dat 1 latje terug en haal je het andere er uit en prbeer je weer opnieuw. Zorg wel dat ze op de juiste geheugenbank steken.

Tja, ik gebruikte het alleen maar omdat Nero zo traag werkt sinds kort. Een DVD kopieren duurt nu meer dan een uur. Nu achteraf gezien heeft dat natuurlijk niets met DVD Shrink te maken.

.

Van de ene op de andere dag kan ik de applicatie welke onder het printer icoontje van HP op het bureaublad schuilgaat niet meer benaderen.

De laatste tijd werkt ACDSee 8.0 erg traag. Vooral bij het verplaatsen van foto's van de ene naar de andere map. Het duurt seconden lang voor de foto verplaatst is en het CPU gebruik loopt tijdens het verplaatsen op eoe 100%, ik vraag mij af of dit normaal is.

Alle drie recente vragen van jou.
Verdwenen software en traag werkende programma's. Zou best kunnen dat dat verband houdt met elkaar. :) Heb je al eens gescand op spyware?

Dat zou best wel eens kunnen. Hoewel ik altijd de McAfee Virusscanner en Firewall aan heb staan en gebruik maak van een spamfilter.

Heb inmiddels op malware etc gescant en behalve gookies nog drie andere dingetjes gevonden en verwijderd. Weet alleen niet meer precies wat dat was, iets met HyperMe....... o.i.d.

Internet gaat nog steeds prima maar veel applicaties lopen traag. Ook het scannen door McAfee loopt zeeeeeeeeeeer traag. Ik ben nu met Ad-Aware aan het scannen en dat vergt een CPU gebruik van zo'n 50%, lijkt mij niet echt normaal.

Enig idee waar ik verder kan zoeken ?

Je zou kunnen proberen online te scannen. Want zoooo traag hoort het niet te gaan :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan