• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

celeigenschap textbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Kenners,

Ik heb een aantal textboxen op een userform. In deze textboxen moeten bedragen worden gevuld en percentages en normale text. Is er een manier om (ik noem het even zo) de celeigenschappen aan te passen in een textbox of kan dit alleen middels een vba code?

Groet,
Allard :D

Probeer dit nu zelf eerst eens uit, zo ontzettend moeilijk is dat toch niet als je al tot daar geraakt bent.

Rechtsklikken op de Textbox en Properties kiezen.

Probeer dit nu zelf eerst eens uit, zo ontzettend moeilijk is dat toch niet als je al tot daar geraakt bent.

Rechtsklikken op de Textbox en Properties kiezen.

:( Ik had me al de blubber gegoogled gehelpmijd etc.......Ik zal mij nog meer inspannen..Met de diepste excuses.......Bedankt voor je reactie

Groet,
Allard

Is dat geen reflex dat je rechts klikt op iets om dat aan te passen? Allthans bij mij toch.

Iig, blij dat het opgelost is.

Is dat geen reflex dat je rechts klikt op iets om dat aan te passen? Allthans bij mij toch.

Iig, blij dat het opgelost is.

Ik had het al geprobeerd. Ik snap dat de eigenschappen middels F4 of rechtermuisknop. Maar ik kan daar bijvoorbeeld geen Valuta oid kiezen en zoiets bedoelde ik....Maar volgens mij is dit in de lijn met de post inzake de vraag van volgens mij rdg1314 inzake text of getallen.

Gebruik de Format functie in VBA als je die textboxen wilt opmaken met bv. valuta.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan