Avg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debbie C

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Een boodschap als deze staat steeds verschillende keren onder elkaar op een mail.

No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.446 / Virus Database: 268.18.20/736 - Release Date: 27-3-2007 16:38

Hoe zorg ik ervoor dat die er maar een keer of niet meer opkomt?

Deze melding staat er een paar keer onder?
Dat hoort er inderdaad 1 te zijn, ik denk niet dat je die melding kan uitzetten. Is '' service '' van AVG.

Maar zo vaak hoort natuurlijk niet.
Ik zou AVG even deinstalleren via Start --> Configuratiescherm --> Software.
Zoek daar AVG Anti-Virus op en deinstalleer het programma, start daarna je pc opnieuw op.
Daarna, installeer AVG Anti-Virus opnieuw.
Zorg dat je de nieuwste versie hebt gedownload voor je AVG verwijdert.

Succes!:thumb:

Ik wil de topic niet overnemen maar….....dus sorry :o

Michael, Nod32 heeft dat ook, (één keer) ik heb mij (toen ik het gebruikte) suf zitten zoeken om dat uit te schakelen.
Heb ik er overheen gekeken of kun je dat nog steeds niet uitschakelen?

Laatst bewerkt:
@ Ton,

Open de NOD32 Control Center eens en ga naar EMON en klik op Setup - Adjust EMON Settings ( in het engels, in het nederlands ook iets vergelijkbaars ) en ga aan de linkerkant naar het onderdeel Notifications ( in het nederlands een vergelijkbare optie ) en kijk dan eens bij het keuzebalkje, als het goed is moet je het daar kunnen kiezen.

Of het zeker weten werkt weet ik niet maar het is het proberen waard.

nod32_mailnotification.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi Michael

Dat werkt niet, dat is alleen voor infecties, maar in iedergeval bedankt. :)
Nu is het weer voor Debbie.

Alleen voor infecties? Dat is vreemd maar goed.
Dan kan het dus niet worden uitgeschakeld voorzover ik weet.

Hoi Michael

Dat werkt niet, dat is alleen voor infecties, maar in iedergeval bedankt. :)
Nu is het weer voor Debbie.

Hallo, ik ben nieuw hier sinds vandaag, maar voor beide vragenstellers/scanners geldt dit. Heb je in de configuratie misschien aangegeven dat zowel in- als uitgaande mail gescand en dat berichtje geplaatst moet worden? Als het een mail betreft voor een mailinglist, staat het er in dat geval sowieso 2 keer in. Heb je zowel NOD32 als AVG geïnatalleerd, dan dus 4 keer... :)

Maar als het er maar 1 keer onder een mail staat.
Dan is het denk ik niet uit te schakelen, in ieder geval blijkbaar niet bij NOD32.

Maar als het er maar 1 keer onder een mail staat.
Dan is het denk ik niet uit te schakelen, in ieder geval blijkbaar niet bij NOD32.

Toch wel, althans in mijn versie wel. Ik wilde een jpg-tje plaatsen van het betreffende tabblad, maar het paperclipje hier werkt bij mij niet.

Nou ja, dan maar zo proberen:
Open NOD32
Klick op IMON
Nu in het rechterdeel op Setup
Dan op het tabblad POP3
Hier kun je bij "Melding e-mail gecontroleerd' kiezen voor 'melding toevoegen aan:
* geen enkele e-mail
* alle geïnfecteerde e-mails
* alle e-mails

Bedankt, ik had alleen gekeken bij EMON ( de Outlook email monitor ), had het niet verwacht bij de de Internet Monitor ( IMON).:thumb:

Ik weet zeker dat je het bij avg kan uitschakelen, weet alleen niet meer hoe, maar kan wel.
:confused:

zo kan je bij avg die notificaties uitzetten.
klik op het avg venster, klik op control center, klik op E-MAIL SCANNER.(één keer)
dan zie je onderaan een vergrootglas staan en mail scanner is fully functional, klik hier op properties, klik nu op configure, vink nu bovenaan de vinkjes weg van certify mail bij deze waarvan je ze weg wil (incoming of outgoing of allebei).
dit doet niks aan de functionaliteit van avg.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan