rundll32

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremyquintz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
ik krijg een fout melding als ik een dvd open wat op de harde schijf staat . windows hostproces rundll32 werkt niet meer. kan iemand me helpen aub . ik krijg het niet weg . ik heb nero 7 premium reloaded van de officiele website afgehaald en heb ook een geldige licentienummer ervoor . ik werk onder windows vista . alvast bedankt.

Rundll32 fout onder Vista

Deze melding wordt veroorzaakt door Nero 7.0

Om deze melding niet meer te laten voorkomen moet je het volgende doen:

Ga naar: "C:\program files\common files\ahead\dsfilter\"

Wijzig de naam van het bestand "NeVideo.ax" in "NeVideo.ax.old".
Wijzig de naam van het bestand "NeroVideoProc.ax" in "NeroVideoProc.ax.old".

Misschien dien je de PC eerst nog te herstarten, maar waarschijnlijk werkt het direct.:cool: :cool:

heb ik gedaan dan werkt nero helemaal niet meer

Ik had hetzelfde probleem en door bovenstaande uit te voeren heb ik het opgelost.
Nero werkt bij mij nog steeds en zonder problemen ( al zeker 20 dvd's gebrand na wijzigen bestandsnamen ).

Ik heb Windows Vista Ultimate en Nero 7 reloaded, beide origineel.
Via www.nero.com kun je ook updaten naar versie 7.8.5.0 ook dan is het probleem opgelost.

ik heb ook nero heel geupload en de orginele . wanneer kreeg jij die fout bij het schrijven of bij het kijken van een dvd op harde schijf?

De melding kreeg ik al op het moment dat ik de video files selecteerde om te kopiëren.
Ook na het branden als ik de video files wilde verwijderen kreeg ik de melding.
Maar na wijzigen bestandsnamen geen melding meer gekregen.

ik krijg die alleen als ik een film wil kijken van op de ahrde schijf een video-ts file

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan