gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

zw55n

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Ik wil een nieuwe gebruiker toevoegen, maar als ik dat account heb gemaakt, staan ook alle programma's van mij er op. Hoe kan ik die verwijderen zonder dat ze bij mijn account eraf gaan??

Laatst bewerkt:
staan ook alle programma's van mij er op.
Welkom op Helpmij :)

Hoe bedoel je dit? Zie je ze in de lijst met alle programma's staan?
Dit kan je namelijk wel veranderen.
Dit doe je via Deze Computer>>Documents and Settings>>All Users>>Menu Start>>Programma's.
Deze kan je weghalen en op je eigen account zetten.

De andere user kan wel alle programma's blijven zien omdat ze nou eenmaal op je eigen computer zijn geinstalleerd. Je kan wel zorgen dat diegene zelf geen programma's kan installeren.

:thumb:

Laatst bewerkt:
bedankt voor je hulp.

Het was een heel gepuzzel, maar ik ben eruit gekomen. Alleen met microsoft excel en word is het mislukt zo erg dat ik het opnieuw moet installeren. Dus daar baal ik wel van.:evil:

Alleen met microsoft excel en word is het mislukt zo erg dat ik het opnieuw moet installeren.
Wat heb je gedaan dan?
Heb je heel de map met office verwijderd of verplaatst?
Je had alleen maar de mappen met snelkoppelingen naar je eigen map moeten verplaatsen. ( van all users>>gebruiksnaam)
In de map met programma's staan alleen maar snelkoppelingen en niet hele programma's.
Je kan dus nooit een programma corrupt hebben gemaakt.
Kijk anders of je office map gewoon in program files staan en maak een nieuwe snelkoppeling.

Laatst bewerkt:
ik had de snelkoppeling van microsoft excel naar de all users verplaatst, dacht ik, maar het was de exe.file. dat werkte niet en toen ik het terug wilde zetten lukte dat niet en moest ik excel opnieuw installeren, tenminste office laten herstellen. Dat is gelukt.
Ik heb geprobeerd om in het account van de nieuwe gebruiker office ook te installeren maar dat ging dus niet. Dus hoe ik dat nou wel moet doen weet ik niet. Ideeen???

Wat heb je gedaan dan?
Heb je heel de map met office verwijderd of verplaatst?
Je had alleen maar de mappen met snelkoppelingen naar je eigen map moeten verplaatsen. ( van all users>>gebruiksnaam)
In de map met programma's staan alleen maar snelkoppelingen en niet hele programma's.
Je kan dus nooit een programma corrupt hebben gemaakt.
Kijk anders of je office map gewoon in program files staan en maak een nieuwe snelkoppeling.

Ik heb het in programfiles gedaan

Ik heb geprobeerd om in het account van de nieuwe gebruiker office ook te installeren maar dat ging dus niet.

Als je normaal office geinstalleerd hebt, moet hij het op heel de computer doen.
En wordt automatisch de snelkoppelingen van office in de map All Users gezet.
Als die snelkoppeling daar niet staat kan je gewoon in de nieuwe gebruikersaccount naar Program Files gaan>>Microsoft Office>> Office 11>>en dan bijvoorbeeld voor word het icoon 'winword' opzoeken en dan een snelkoppeling op het bureaublad plaatsen.

het is gelukt, geweldig. Hartelijk bedankt.!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan