AVG Free fout geinstlleerd, krijg hem niet weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Ik heb AGV Free proberen te installeren, maar dit is niet gelukt. Nu wil ik hem weer verwijderen, maar dat lukt met met (configuratiescherm/software) niet. Bij het opstarten geeft hij steeds aan dat ik AVG Free niet kan vinden.

Hoe/op welke manier kan ik AVG Free nu definitief van mijn HD verwijderen???:o

"I agree, next, next, OK", meer hoef je tegenwoordig bij zo'n Install Shield toch niet te doen? Wat is er verkeerd gegaan dan?

En dan: "geeft hij steeds aan dat ik AVG Free niet kan vinden", wat bedoel je hier? Waar en op welk moment krijg je die melding en wat is de exacte tekst?

NB: probeer AVG nog eens te installeren en als dat gelukt is laat je het zo, of je verwijdert hem, maar dan netjes in Programma's wijzigen en verwijderen in Software.

Edit: kijk ook eens op de supportsite van AVG.

Laatst bewerkt:
"I agree, next, next, OK", meer hoef je tegenwoordig bij zo'n Install Shield toch niet te doen? Wat is er verkeerd gegaan dan?

En dan: "geeft hij steeds aan dat ik AVG Free niet kan vinden", wat bedoel je hier? Waar en op welk moment krijg je die melding en wat is de exacte tekst?

NB: probeer AVG nog eens te installeren en als dat gelukt is laat je het zo, of je verwijdert hem, maar dan netjes in Programma's wijzigen en verwijderen in Software.

Edit: kijk ook eens op de supportsite van AVG.

Ik heb hem echt op deze manier geinstalleerd (daarna ook nog met de functie repear) maar hij blijft aangeven dat hij niet geinstalleerd is.

Bij het opnieuw opstarten van de computer geeft hij de melding:
"Could not initaline AVG-Anti Virus kernel interface" "Application cannot run"

Help!!???

Ik heb AVG opnieuw geinstallerd. Dit lijkt goed te gaaan, echter wanneer ik hem via Config/software probeer te verwijderen geeft hij aan dat de installatie is mislukt.

Als ik via Verkenner in mijn systeem kijk zie ik dat in Programfiles de map Grisoft is aangemaakt waar AVG instaat. deze map kan ik echter niet verwijderen en dan krijg ik de melding: "kan avgse.dll niet verwijderen".

Wie helpt me???? verder

Probeer de installatie eens op deze manier:

- Ga via "Start" naar "Uitvoeren".
- Type hier "msconfig" en klik op "OK".
- Kies op het tabblad "Algemeen" voor "Selectief opstarten".
- Verwijder bij alle opties die er komen te staan de vinkjes behalve bij "Systeem services in het geheugen laden".
- Ga naar het tabblad "Services".
- Plaats een vinkje in het selectievakje voor "Alle Microsoft-services verbergen".
- Klik op de knop "Alles uitschakelen".
- Klik op "OK" en herstart de computer.
- Installeer nu AVG……, na de installatie niet de direct de computer herstarten (vinkje weghalen) maar eerst,
- in "msconfig" de veranderingen weer ongedaan maken door voor "Normaal opstarten" te kiezen.
- Dan de computer opnieuw opstarten.

Daarna AVG op de normale manier verwijderen, configuratiescherm/Software

Probeer de installatie eens op deze manier:

- Ga via "Start" naar "Uitvoeren".
- Type hier "msconfig" en klik op "OK".
- Kies op het tabblad "Algemeen" voor "Selectief opstarten".
- Verwijder bij alle opties die er komen te staan de vinkjes behalve bij "Systeem services in het geheugen laden".
- Ga naar het tabblad "Services".
- Plaats een vinkje in het selectievakje voor "Alle Microsoft-services verbergen".
- Klik op de knop "Alles uitschakelen".
- Klik op "OK" en herstart de computer.
- Installeer nu AVG……, na de installatie niet de direct de computer herstarten (vinkje weghalen) maar eerst,
- in "msconfig" de veranderingen weer ongedaan maken door voor "Normaal opstarten" te kiezen.
- Dan de computer opnieuw opstarten.

Daarna AVG op de normale manier verwijderen, configuratiescherm/Software

Hoi Ton,

bedankt voor je uitgebreide beschrijving, maar.......... het lukt nog steeds niet. Bij het installeren van AVG gaat kennelijk iets verkeerd. Hij vraagd of hij een directory moet aanmaken (bevestig ik) en hij vraagt iets over Outlook (aanbevolen) ik werk met Outlook van MS Office??.

maar bij verwijderen zegt hij steeds dat de installatie niet is gelukt!

Wet je nog iets anders on AVG definitief te verwijderen???? Ik hoop het ...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan