Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry ik dacht dat ik de bestanden als bijlage meegestuurd had. Probeer het nogmaals. Hoe kan ik overigens zien als ik een bijlage bijgevoegd heb met de paperclip ??Tja, als je niet meer informatie geeft dan dat je nu doet, is het hetzelfde als kijken door een geblindeerd raam naar een inktzwarte nacht..................
Het zou wel handig wezen om te weten welk SOORT bestand je ontvangen hebt, m.a.w. wat staat er achter het . (puntje) oftewel de 3 letters van de z.g. bestandsextensie?
dat is het verhaal! Het is een RTF betand.10,4 KB Ik heb het nu als txt.bestand meegestuurd. Misschien gaat dat wel anders stoppen we ermee en besteld ik opnieuw.Kijk eerst even of het bestand niet te groot is dat je probeert mee te sturen, we zien nu nog niks namelijk. En of de extensie ondersteund wordt. (bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip)
Duidelijk ij ieder geval bedankt voor de moeite.Ik zou zeggen.... bestel maar opnieuw, want dit is een hoop rare dingen door elkaar. Ik heb het bestand hernoemt naar rtf en dan blijft het raar.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.