• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel laat kleuren niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Een collega van me heeft iets raars: als ze in Excel een cel een kleur geeft, is deze niet zichtbaar, de cel blijft wit. Kijk je echter op het printvoorbeeld, dan is de kleur wel zichtbaar. Voor zover ik weet heeft ze elders in Windows geen problemen met kleur. Het betreft een Dell laptop met XP en Office 2003.

Extra - opties - kleur?

En dan? Daar valt niks in te stellen wat hiermee te maken zou kunnen hebben...

Het blijkt verder dat als je een tabel met kleurtjes selecteert, kopieert, en plakt in Powerpoint, ook daar de kleuren niet zichtbaar zijn. Start je echter de presentatie, dan weer wel. Vaag...

Dat zal niet veel zin hebben. Een 'lege' sheet bij haar is bijvoorbeeld bij mij op mijn laptop niet leeg. Ik zou dus iedere sheet waar kleur in staat hier kunnen posten, maar voor mij en jou lijkt alles in orde. Het ligt dus niet aan het bestand, maar aan haar computer/software.

Het ligt dus niet aan het bestand, maar aan haar computer/software.

Dat maakt de mogelijkheden tot zeggen wat er aan de hand is, er ook niet groter op. Wij kunnen moeilijk tot daar komen en heel de PC uitkammen.

Dat snap ik, maar geldt dat niet voor praktisch iedere vraag hier op Helpmij? Er wordt antwoord gegeven op basis van de beschikbare info. Indien additionele info gewenst is kan ik daar natuurlijk wel voor zorgen, als ik weet waar ik moet zoeken.

Ik had gehoopt dat jullie een dergelijk probleem wellicht elders zouden zijn tegengekomen. Het kan natuurlijk een instelling zijn, of een bekend probleem met een Dell videokaart of zo...

Dat snap ik, maar geldt dat niet voor praktisch iedere vraag hier op Helpmij? Er wordt antwoord gegeven op basis van de beschikbare info. Indien additionele info gewenst is kan ik daar natuurlijk wel voor zorgen, als ik weet waar ik moet zoeken.

Klopt. Maar ik ben het probleem nog nooit tegengekomen.

Verder dan zeggen dat je eens Office moet repareren (desnoods verwijderen en opnieuw installeren) kom ik niet.

Beetje laat, maar goed...

Het is opgelost! Thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan